ابلاغ تغییر ساعت فعالیت ادارات آذربایجان‌غربی

اعتمادآنلاین|

​به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، جعفر ذوالفقاری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان‌غربی اظهر داشت: براساس مصوبه هیأت وزیران و در راستای اجرای طرح ملی کاهش پیک بار مصرفی و حفظ پایداری شبکه سراسری و کاهش خاموشی‌های احتمالی در سال ۱۴۰۱ و به منظور صرفه‌جویی در مصرف برق، تمام دستگاه‌های اجرایی دولتی، نهادهای عمومی غیردولتی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و مهدکودک‌ها در سطح شهرستان‌های استان از روز شنبه ۲۱ خرداد لغایت ۳ شهریور ماه ملزم به رعایت و اجرای دستورالعمل اعلامی هستند.

ذوالفقاری گفت: ساعات کار روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ الی ۱۳:۳۰ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۷ الی ۱۲:۳۰ خواهد بود.

وی ادامه داد: ساعات کاری مراکز امدادی، درمانی بهداشتی، آتش نشانی، اورژانس، بیمارستان‌ها و بخش‌های عملیاتی دارای نوبت کار، ارائه دهنده خدمات شهری و شهرداری‌ها بدون تغییر و به شیوه سابق خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان ‌غربی یادآور شد: دستگاه‌های مشمول موظف به کاهش حداقل ۳۰ درصد مصرف برق در ساعات اداری، نسبت به مصرف دوره مشابه سال گذشته و کاهش حداقل ۶۰ درصد مصرف جاری در ساعات غیراداری می‌باشند.

پست بعدی

رونمایی علی فروغی از سریالی ساخته ۸ برادر موفق و مومن

پ ژوئن 9 , 2022
علی فروغی، مدیر شبکه سه، در رونمایی از سریال «تازه‌وارد»، تاکید کرد مهم‌تر از خروجی این اثر، کارگردانی هشت برادر موفق و مومن است که این مجموعه تلویزیونی را ساخته‌اند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000