گفت‌وگوی نمایندگان ورزش ایران با اینفانتینو برای افزایش سهمیه بلیت جام‌جهانی

اعتمادآنلاین|

مسئولان وزارت ورزش و جوانان در قطر با جیانی اینفانتینو دیدار کردند.

به گزارش ایسنا، سینا کلهر معاون فرهنگی و اسماعیل احمدی مدیرکل وزارتی وزارت ورزش و جوانان که برای حضور در کمیسیون مشترک ایران و قطر در دوحه به سر می‌برند، شب گذشته با رییس فیفا دیدار کردند.

در این دیدار که در حاشیه دیدار امارات و استرالیا در پلی‌آف انتخابی جام‌جهانی انجام شد، نمایندگان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به علاقمندی فراوان مردم ایران به رشته فوتبال و اشتیاق بسیاری از تماشاگران ایرانی برای همراهی تیم ملی ایران در رقابت‌های جام جهانی از اینفانتینو خواستند با بررسی مجدد ساز و کار ظرفیت توزیع سهمیه کشورها، سهمیه بیشتری را در اختیار تماشاگران ایرانی قرار دهد.

رییس فیفا هم در پاسخ با استقبال از پیشنهاد ایران و قول مساعد برای پیگیری موضوع گفت: من مردم ایران را دوست دارم و آنها در قلبم جای دارند.

پست بعدی

با دستگاههای متخلف در حل مشکل آلودگی هوا برخورد می‌کنیم

چ ژوئن 8 , 2022
اعتمادآنلاین| حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری، دادستان کل کشور در خصوص موضوع آلودگی هوا و در واکنش به اینکه آیا وقوع این پدیده به علت کم کاری مدیران ادارات و سازمان‌های مختلف و ترک فعل آن‌ها از انجام وظایفشان است یا خیر؟ بیان کرد: مسئله آلودگی هوا از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000