افزایش حقوق، حق بازنشستگان است

اعتمادآنلاین|

شهباز حسن پور روز سه شنبه در جمع اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی سیرجان با محوریت بررسی مسائل و مشکلات این افراد افزود: بازنشستگان سرمایه های عظیم معنوی کشور هستند و باید از تجربیات ارزشمند آنان در حوزه های مختلف استفاده شود.

به گزارش ایرنا، به نقل از روابط عمومی مجمع نمایندگان استان کرمان، رییس مجمع نمایندگان استان کرمان با تاکید بر ارزش و جایگاه بازنشستگان در کشور گفت: هیچکس حق بازی با روح‌ و روان بازنشستگان را ندارد.

براساس این گزارش دریافتی، حسن پور در ادامه این نشست، در تماس تلفنی با روسای بانک‌ها، خواستار باز شدن سایت‌های بانکی برای ثبت نام وام‌های کانون های بازنشستگی شد.

وی همچنین طی تماس تلفنی با رییس سازمان تامین اجتماعی کشور، خواستار افزایش حقوق و رفع مشکلات بازنشستگان شد.

آنطور که در این خبر آمده همچنین مقرر شد ۱۲۰ فقره وام در اختیار کانون بازنشستگان سیرجان برای پرداخت به مستمری بگیران نیازمند کانون قرار گیرد.

در این نشست مسائل مهم بازنشستگان از جمله افزایش حقوق سال جدید و پرداخت وام رفاهی به آنان مورد پیگیری قرار گرفت.

شهرستان سیرجان در فاصله ۱۸۰ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

پست بعدی

رئیس کمیته امنیت کمیسیون امورداخلی کشور : ابعاد سرقت از بانک ملی در مجلس بررسی می‌شود

س ژوئن 7 , 2022
ایسنا نوشت : رشیدی کوچی تاکید کرد : بانک ملی به عنوان نمادی برای سایر بانک ها محسوب می شود. باید ابعاد امنیتی این سرقت با دقت مورد بررسی قرار گیرد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000