معده قاچاقچیان، انبار موادمخدر بود

اعتمادآنلاین|

2 قاچاقچی که قصد داشتند یک کیلو و 700 گرم تریاک را با شیوه بلع و انباری در معده خود به تهران منتقل کنند، دستگیر شدند.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ مهدی کریمی، فرمانده انتظامی شهرستان نطنز گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان نطنز با اشرافیت و هوشمندی بالای خود حین کنترل خودروهای عبوری به 2 نفر از مسافران یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بود مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آنها را مورد آزمایش قرار دادند.

وی افزود: در بررسی دقیق و آزمایش‌های تخصصی صورت گرفته مشخص شد این دو نفر اقدام به بلع و انبار مواد مخدر در معده خود کردند که با تلاش تیم پزشکی، مواد مخدر از معده این افراد خارج شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز با اشاره به کشف یک کیلو و 700 گرم تریاک از معده قاچاقچیان گفت: در همین رابطه متهمان دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند.

پست بعدی

دشان: این شرایط برای فرانسه اصلا خوب نیست

س ژوئن 7 , 2022
اعتمادآنلاین| سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه از توقف تیمش برابر کرواسی ابراز نارضایتی کرد. به گزارش ایسنا، در ادامه دیدارهای لیگ ملت‌های اروپا، دو تیم ملی فوتبال کرواسی و فرانسه مقابل هم به میدان رفتند که در پایان هر دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. با این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000