موسوی‌لارگانی: اعتمادسوزی بزرگترین زیان وارده به بورس است

اعتمادآنلاین|

رئیس هیات تحقیق و تفحص از سازمان بورس گفت که اعتمادسوزی بزرگترین زیان وارده به بورس است و نمی توان بدون تعیین تکلیف آن ضرر هنگفت، به ⁧‫رونق مجدد‬⁩ بورس امید زیادی داشت.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای شورای اسلامی در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت:

«طبق بررسی ها سرمایه کسانی که سال ۹۹ در ⁧‫بورس‬⁩ هدر رفت متاسفانه برای همیشه قابل برگشت نیست. فقط می ماند ⁧‫محاکمه بانیان‬⁩ این وضع فجیع و پس گرفتن اموال نامشروعشان. جریانی متصل به دولت وقت که با رانت اطلاعاتی سود چندهزار میلیاردی برده است. سخن از ذوب ۶۰ میلیارد دلار سرمایه است.

تحقیقات هیئت تحقیق و تفحص مجلس از ابعاد پنهان ماجرا، نشان می دهد اعتمادسوزی بزرگترین زیان وارده به بورس است و نمی توان بدون تعیین تکلیف آن ضرر هنگفت، به ⁧‫رونق مجدد‬⁩ بورس امید زیادی داشت. ⁧‫اعتماد سوزی‬⁩ به حدی عمیق است که پرکردن آن سیاهچاله جز با مجازات واقعی و شدید مسببان امکان پذیر نیست.»

آبان سال گذشته نمایندگان مجلس مصوب کردند که از عملکرد سازمان بورس و اوراق بهادار تحقیق و تفحص شود؛ سید ناصر موسوی لارگانی‌ نماینده فلاورجان رییس هیات، فتح الله توسلی نماینده بهار و کبودر آهنگ و مهدی طغیانی نماینده اصفهان به عنوان نواب رئیس و علی رضایی نماینده کنگاور به عنوان دبیر هیات تحقیق و تفحص تعیین شدند.

پست بعدی

فردا؛ جلسه فوق‌العاده کمیسیون امنیت ملی درباره نشست شورای حکام

س ژوئن 7 , 2022
اعتمادآنلاین| فداحسین مالکی، یک عضو کمیسیون ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی فردا جلسه فوق‌العاده‌ای با حضور مسئولانی از سازمان انرژی هسته‌ای و وزارت خارجه برای بررسی صحبت‌های اخیر آقای گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته‌ای ایران تشکیل خواهد داد. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000