حکم نهایی علی نیلی و امیرحسین مرادی صادر شد

اعتمادآنلاین|

مصطفی نیلی، وکیل علی یونسی، خبر داده است که شعبه ۳۶ دادگاه تجدید نظر استان تهران عیناً حکم بدوی علی یونسی و امیرحسین مرادی را تایید کرد.

وی در توییتی نوشت: شعبه 36 دادگاه تجدیدنظر استان تهران حکم دادگاه بدوی مبنی بر محکومیت امیرحسین مرادی و علی یونسی به 16 سال که ده سال آن قابلیت اجرا دارد را تایید کرد. این دو دانشجوی دانشگاه شریف بیش از دو سال است که در بند 209 هستند.

nili

پیش از این خبرگزاری تسنیم پنجم اردیبهشت ماه سال جاری نوشته بود: «حکم بدوی دو نفر از مجرمین امنیتی صادر و به آنها ابلاغ شد؛ حکم به ۱۶ سال حبس برای آنها صادر شده است؛ این دو مجرم فروردین ۱۳۹۸ حین انجام عملیات تروریستی در داخل کشور دستگیر شده بودند. «ع.ی» و «ا.م» دو نفر از مرتبطین با گروهک منافقین هستند که فروردین ۱۳۹۸ حین انجام عملیات تروریستی در داخل کشور دستگیر شده بودند. این افراد علاوه بر این، در چند مورد دیگر نیز در نقاط مختلف تهران دست به عملیات تروریستی با هدایت منافقین زده بودند. دادگاه بدوی با بررسی پرونده این دو نفر با جرائمی چون افساد فی‌الارض، اجتماع و تبانی علیه نظام و تبلیغ علیه نظام، نهایتا با رأفت اسلامی حکم به ۱۶ سال حبس برای آنها داده است.»

پست بعدی

سقوط دو کارگر به‌دلیل وزش باد جان آن‌ها را گرفت

د ژوئن 6 , 2022
باشگاه خبرنگاران نوشت: رییس مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی از فوت دو کارگر ساختمانی در اثر تند باد خبرداد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000