ترفند کلاهبرداران یک هزار میلیاردی چه بود؟

اعتمادآنلاین|

اعضای باندی به بهانه خرید و فروش مسکن و خودرو یک هزار میلیارد ریال کلاهبرداری کردند.

به گزارش اعتماد آنلاین، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز درباره جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنها تحت عنوان مشارکت در خرید و فروش مسکن و خودرو، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات فنی و تحقیقات به‌عمل‌آمده توسط ماموران دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری شهرستان نظرآباد مشخص شد، متهمان با ارائه پیشنهاد به مالباختگان مبنی بر مشارکت در ساخت و ساز مسکن و خرید و فروش خودرو به این طریق از افراد کلاهبرداری کرده‌اند.

سردار محمدیان اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با تلاش شبانه‌روزی و رصد اطلاعاتی، مخفیگاه متهمان را در استان تهران و البرز شناسایی و هر 3 متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان این که تاکنون 60 نفر از شکات شناسایی شده‌اند تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های ماموران به کلاهبرداری یک هزار میلیارد ریالی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

پست بعدی

پیکر حجت‌الاسلام دعایی ساعت 9 صبح فردا تشییع می‌شود

د ژوئن 6 , 2022
اعتمادآنلاین| زمان و مکان قطعی مراسم وداع و تشییع پیکر مرحوم حجت‌الاسلام سید محمود دعایی طی اطلاعیه‌ای اعلام شد. به گزارش فارس، متن این اطلاعیه به شرح زیر است: بسم رب الصدیقین مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000