معاون اجرایی رییس جمهور وارد آبادان شد

اعتمادآنلاین|

سید صولت مرتضوی، معاون اجرایی رییس‌جمهور در سفری یک روزه برای پیگیری مصوبات کمیسیون مشترک توسعه آبادان و خرمشهر دقایقی قبل وارد شهر آبادان شد.

به گزارش ایسنا، تشکیل کمیسیون مشترک توسعه آبادان و خرمشهر از دستورات رییس‌جمهور به استان خوزستان بود. معاون اجرایی رییس‌جمهور ریاست این کمیسیون را بر عهده دارد.

بازدید از مراحل آواربرداری ساختمان متروپل، بازدید از تصفیه‌خانه و آب شیرین‌کن چویبده با پیشرفت حدود ۷۰ درصد برای تامین آب خرمشهر و آبادان از مصوبات سفر و طرح توسعه آبادان و خرمشهر، بازدید از محل احداث سد مارد برای مهار ورود آب شور دریا به رودخانه بهمنشیر، آبیاری اراضی حاشیه رودخانه در آبادان و خرمشهر، بازدید از رودخانه اروند و روند لایروبی و خارج کردن کشتی‌ها و لنج‌های غرق شده از دیگر برنامه‌های معاون اجرایی رییس‌جمهور در این سفر است‌.

پست بعدی

هشدار امیرعبداللهیان: بانیان قطعنامه ضدایرانی در شورای حکام، مسئول عواقب آن هستند

د ژوئن 6 , 2022
اعتمادآنلاین| حسین امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اگر بانیان قطعنامه ضد ایرانی در IAEA روش تهدید را دنبال کنند، مسئول همه عواقب آن هستند. به گزارش ایسنا، حسین امیرعبداللهیان در آستانه نشست شورای حکام آژانس در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: « با جوزف بورل در مورد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000