عدو شود سبب خیر/ نیروهای کرد سوری با ارتش بشار اسد علیه ترکیه متحد می‌شوند

اعتمادآنلاین|

فرمانده شبه‌نظامیان کُرد موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه گفت که حاضرند برای مقابله با ترکیه، با نیروهای ارتش سوریه همکاری کنند.

به گزارش ، «مظلوم عبدی» فرمانده شبه‌نظامیان کُرد موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) امروز یکشنبه گفت که با هر گونه تجاوز ترکیه به شمال سوریه مقابله خواهند کرد.

روزنامه الکترونیکی رأی الیوم به نقل از عبدی گزارش داد که نیروهای دموکراتیک حاضرند برای مقابله با ترکیه، با نیروهای ارتش سوریه همکاری کنند، ولی نیازی به اعزام نیروهای بیشتر نیست.

وی در عین حال مدعی شد که ارتش سوریه باید برای دفاع از خاک این کشور، از پدافند هوایی خود علیه نیروی هوایی ترکیه استفاده کند.

این در حالی است که نیروهای دموکراتیک سوریه، شبه‌نظامیانی هستند که تحت حمایت نظامیان آمریکایی قرار دارند و مناطقی از شمال شرق و شرق سوریه را در تصرف خود دارند.

پست بعدی

انتقاد بازنشستگان به شکل افزایش حقوق مستمری‌بگیران/ چرا مستمری این گروه فقط ۱۰ درصد افزایش یافت؟

د ژوئن 6 , 2022
رایلنا نوشت: رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: ما نسبت به افزایش ده درصدی مستمری سایر سطوح و کنار گذاشتن مصوبه شورایعالی کار معترضیم و از همه ابزارهای قانونی در این مسیر استفاده خواهیم کرد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000