حزب الله بیش از ۱۰۰ هزار موشک دارد

اعتمادآنلاین|

روزنامه عبری زبان معاریو اعلام کرد که نهادهای امنیتی اسرائیلی برآورد کرده‌اند که حزب الله لبنان بیش از ۱۰۰ هزار نوع موشک مختلف در اختیار دارد.

به گزارش مهر، به نقل از معا، این روزنامه گزارش داد: انبارهای موشکی حزب الله از زمان جنگ دوم لبنان در سال ۲۰۰۶ به طرز چشمگیری افزایش یافته و همین مسئله خطرات پیش روی جبهه داخلی اسرائیل را افزایش می‌دهد.

معاریو نوشت: در آستانه جنگ ۳۳ روزه، حزب الله ۱۵ هزار موشک داشت و حدود ۴۰۰۰ موشک را به سمت شمال اسرائیل شلیک کرد، اما امروز بیش از صد هزار موشک طبق تخمین مسئولان امنیتی اسرائیلی در اختیار دارد.

چندی قبل هم ،تلویزیون عبری فاش کرد که حدود ۲۳۰ هزار راکت در تمام بردها و انواع مختلف به سمت رژیم اشغالگر هدایت شده است.

این رسانه صهیونیست همچنین تاکید کرد که حزب‌الله در رویارویی آتی روزانه حدود ۱۵۰۰ موشک به عمق اراضی اشغالی شلیک خواهد کرد.

تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داده بود: اسرائیل در نبرد بعدی در معرض تهاجم نیروهای ویژه حزب‌الله در نزدیکی مرزها قرار خواهد گرفت. حزب‌الله صدها هواپیمای بدون سرنشین دارد که اکثر آنها تهاجمی هستند و ماموریت مقابله با آنها به نیروی هوایی اسرائیل سپرده شده است.

شایان ذکر است، علیرغم پیام‌های اطمینان بخش مقامات صهیونیستی به شهرک نشینان، تصمیم‌سازان در تل‌آویو به خوبی می‌دانند که مصون نگه داشتن جبهه داخلی از رویارویی آتی با حزب الله به امری غیرممکن تبدیل شده است. بنابراین، شهرک نشینان اسرائیلی که فریب اکاذیب دستگاه‌های نظامی و امنیتی را نمی‌خورند، در حالتی از ترس، وحشت، دلهره و اضطراب به سر ‌می‌برند.

پست بعدی

هماهنگی مدیران ملی و استانی، لازمه موفقیت طرح «اصلاح نظام یارانه‌ها» است

ی ژوئن 5 , 2022
اعتمادآنلاین| ​محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گذشت حدود یک ماه از آغاز اجرای طرح اصلاح و عادلانه‌سازی نظام پرداخت یارانه‌ها و حذف ارز ترجیحی، اظهار داشت: مصوبه مجلس در این زمینه در بودجه 1401 کاملا روشن است و تاکید دارد که دولت ابتدا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000