حریق مرگبار در یک انبار مواد شیمیایی در بنگلادش

اعتمادآنلاین|

یکی از مقامات محلی در این باره اظهار کرد: تاکنون ۲۸ نفر از جمله تعدادی آتش‌نشان در این حادثه جان خود را از دست داده و دستکم ۴۵۰ نفر دیگر از جمله هفت پلیس در این آتش سوزی دچار سوختگی و جراحت شده‌اند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روزنامه "داکا تریبیون"، همچنین وضعیت جسمانی چند تن از مجروحان این حادثه وخیم گزارش شده و احتمالا چندین فوتی‌ دیگر نیز در بیمارستان‌های دیگر هستند.

بر اساس اطلاعات اولیه، این آتش سوزی شنبه شب حدود ساعت هشت به وقت محلی در یکی از کانتینرهای محل انبار کالا که حاوی مواد شیمیایی بوده و در شهر بزرگ و بندری "چیتاگونگ" رخ داده است.

مقامات محلی همچنین هشدار دادند که احتمال افزایش تلفات این حادثه وجود دارد.

به گزارش شینهوا، این آتش سوزی که در پی یک انفجار رخ داده هنوز به طور کامل خاموش نشده اما تقریبا کنترل شده است. همچنین به گفته مقامات، عامل انفجار اولیه که منجر به حریق شده در دست بررسی است.

پست بعدی

لحظه انتقال بایدن به پناهگاه امن از ترس حمله تروریستی+ ویدئو و جزییات

ی ژوئن 5 , 2022
اعتمادآنلاین| پس از ورود یک هواپیمای ناشناس به حریم هوایی خانه ساحلی بایدن در «دِلاور»، مأموران سرویس‌ مخفی آمریکا، او را به مکانی امن منتقل کردند. این مکان، ظاهراً یک آتش‌نشانی بوده است. خبرنگار «سی‌‌بی‌‌اس» نوشته پس از مشاهده این هواپیما، دو جت نظامی در ارتفاع پایین به پرواز درآمدند. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000