آغاز فروش کیلویی نان در لردگان/ وزن چانه و کیفیت نان افزایش می‌یابد

اعتمادآنلاین|

​اسماعیل امیری گفت: فروش کیلویی نان به صورت پایلوت در شهرستان لردگان با هدف افزایش کیفیت و جلوگیری از دورریز نان آغاز شده است که در صورت نتیجه‌بخش بودن در سطح استان اجرا خواهد شد.

به گزارش فارس، دبیر شورای آرد و نان شهرستان لردگان با بیان اینکه در این طرح وزن چانه افزایش می‌یابد و به دنبال آن کیفیت نان هم بهتر می‌شود، افزود: در این شهرستان ۵۳ نانوایی انواع قرص نان به غیر از سنگک و بربری را کیلویی به مشتریان عرضه می‌کنند و ماهانه ۹ هزار و ۵۰۰ کیسه آرد بین نانوایی‌ها توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه ماهانه ۴ میلیون قرص نان در این شهرستان پخت می‌شود، اظهار داشت: سرانه مصرف نان در شهرستان لردگان ۸ کیلوگرم یعنی یک کیلوگرم بیشتر از سرانه مصرف کشور است.

هر کیلو نان 3500 تومان به فروش می‌رسد

امیری با بیان اینکه نان لواش کیلویی ۴۰ هزار ریال در نانوایی‌های شهرستان توزیع می‌شود، افزود: در این طرح چانه نان از ۲۰۵ گرم به ۲۲۰ تا ۲۳۰ گرم رسیده است.

وی گفت: در این طرح هر یک کیلو نان معادل ۷ قرص نان با قیمت ۳ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

پست بعدی

یک سفر و چند بازدید بود؟ / سفر پرتاخیر رئیسی به آبادان بعد از ریزش متروپل

ی ژوئن 5 , 2022
قرن نو نوشت:سفر دیر هنگام رئیس جمهور به آبادان همچنین با این سؤال همراه بود، که چرا رئیس جمهور با تأخیری ده روز راهی آبادان شده است؟

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000