بعضی افرادی که کنار امام بودند در راه مقابله با اندیشه های ایشان با دشمنان هم همکاری دارند

اعتمادآنلاین|

حجت الاسلام حسن نوروزی، نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای از کسانی که در ابتدای انقلاب در اطراف امام خمینی(ره) بودند بعد از ارتحال ایشان رویه‌ای را در پیش گرفتند که گویی در نظرشان اندیشه‌های امام هم مُرده و دفن شده است.

به گزارش فارس، وی افزود: عده‌ای از این افراد به خاطر زراندوزی و مال اندوزی نتوانستند مسیر امام خمینی(ره) را ادامه دهند و در نتیجه در مقابل اندیشه‌های ایشان قرار گرفتند.

نائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اظهار داشت: عده‌ای از این افراد هم که به دنبال کسب پست و مقام و جایگاه بودند به خاطر اینکه به خواسته‌هایشان در کسب پست و مقام نرسیدند در مقابل امام و انقلاب ایستادند.

نوروزی خاطرنشان کرد: بعضی از این افراد هم که دچار خودبرتربینی شده بودند، خود را در جایگاه بالاتر از مقام ولایت در شرایط فعلی می‌بینند و به این شکل، مسیر امام را ادامه نمی‌دهند.

نائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس افزود: همین افرادی که از ابتدا در کنار امام بودند به خاطر این انحرافات در مقابل اندیشه‌ها و راه امام خمینی(ره) قرار گرفته‌اند و برای مقابله با این راه حتی با دشمنان و معاندان نیز همراهی و همکاری دارند.

پست بعدی

ورود نیروهای خارجی به اوکراین متوقف شد

ج ژوئن 3 , 2022
اعتمادآنلاین| وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که موفق شده است، با وارد آوردن خسارت سنگین به نیروهای اوکراینی و خارجی ها در هفته‌های گذشته، هجوم(ورود) "مزدوران خارجی» را به اوکراین، متوقف کند. به گزارش ایرنا از روزنامه فرانسوی «لو فیگارو»، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد توانسته است شمار نیروهایی را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000