۱۰ نانوایی متخلف در همدان پلمب شد

اعتمادآنلاین|

ظاهر پور مجاهد اظهار داشت: روزانه 30 تا 50 اکیپ بازرسی در سطح استان فعال است و عمده بازدیدها در حوزه آرد و نان است.

به گزارش تسنیم، وی با تاکید بر اینکه گزارش و نتیجه این بازدیدها به صورت روزانه به وزارت کشور اعلام می‌شود، تصریح کرد: بعضی روزها خودم شخصا بدون اطلاع و سرزده، از نانوایی‌ها بازدید می‌کنم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با بیان اینکه اختلاف قیمت آرد یارانه‌ای و آزاد، 15 برابر قیمت است، عنوان کرد: این اختلاف قیمت سبب سوء استفاده برخی نانوایان و قاچاق آرد شده است.

پور مجاهد با تاکید بر اینکه دستگاه کارتخوان نانوایی‌ها از طریق بانک مرکزی رصد می‌شود، اظهار داشت: شرایطی فراهم شده که جلوی هرگونه سوء استفاده و تخلف گرفته شود‌.

وی از افزایش ساعت کاری 50 نانوایی در شهرستانهای همدان و ملایر خبر داد و گفت: این اقدام برای جلوگیری از ایجاد صف و شلوغی نانوایی‌ها انجام شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان تصریح کرد: ساعت کاری 30 نانوایی در همدان و 20 نانوایی در ملایر، تا ساعت 11 شب افزایش یافته است.

پور مجاهد با تاکید بر اینکه هیچ‌گونه افزایش قیمتی در زمینه نرخ نان سنتی و آرد نانوایان سنتی صورت نگرفته است، عنوان کرد: بنابراین با هرگونه گرانفروشی و سوء استفاده از موقعیت، برخورد قانونی می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر تخلف نانوایان تکرار شود مجبور به پلمب و نصب پرده تخلف برای آن واحد می‌شویم، گفت: از هفته قبل به فرمانداران نامه زدیم که بازدید از نانوایی‌های روستاها را هم مد نظر داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان افزود: با مسئولیت و هماهنگی مدیرکل بازرسی استانداری همدان، یک گروه بازرسی استانی تشکیل شده که نظارت بر بازار تشدید شود.

پست بعدی

سعید محمد: تمام مشوقات و معافیت‌های مناطق آزاد مورد حمله قرار گرفت

پ ژوئن 2 , 2022
اعتمادآنلاین| سعید محمد در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد ارس اظهار داشت: مناطق آزاد محدودیت‌های زیادی دارد و تقریبا تمام مشوقات و معافیت‌هایی که مناطق آزاد از آن برخوردار بوده اند مورد حمله قرار گرفت و همه باید یک‌دل و یک‌صدا برای رونق تولید، اشتغال، سرمایه‌گذاری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000