شمار مبتلایان به آبله میمون افزایش خواهد یافت

اعتمادآنلاین|

معاون وزیر بهداشت ایتالیا روز چهارشنبه گفت: موارد ابتلا به آبله میمون در ایتالیا به ۲۰ نفر رسیده است و به احتمال زیاد در روزهای آینده تعداد مبتلایان از این هم بیشتر خواهد شد.

به گزارش ایرنا، به نقل از رویترز، پیرپائولو سیلری در گفتگو با یک ایستگاه رادیویی ایتالیا گفت: تا امروز تعداد مبتلایان به آبله میمون در کشور به ۲۰ مورد رسیده است و ۱۹ نفر از آنها کسانی هستند که به کشورهای خارجی سفر کرده‌ بودند.

این مقام ارشد وزارت بهداشت کشور ایتالیا به مقاصد خارجی افراد مبتلا به ویروس آبله میمون اشاره نکرد ولی خاطر نشان کرد که تعداد مبتلایان به این ویروس در روزهای آینده افزایش خواهد یافت.

وی افزود: یک دوره کمون چند هفته ای وجود دارد، مشخص است که در روزهای آینده تعداد بیشتری مبتلا به ویروس آبله میمون خواهیم داشت.

بسیاری از کشورهای اروپایی اعلام کردند که موارد متعددی از ثبت ابتلا به ویروس آبله میمون را ثبت کرده اند و همینطور در حال افزایش است.

مرکز اروپایی پیشگیری و کنترل بیماری (ECDC) اعلام کرد: سرایت این ویروس بین انسان‌ها از طریق تماس نزدیک با مواد عفونی ناشی از ضایعات پوستی یک فرد آلوده یا قطرات تنفسی در تماس چهره به چهره طولانی مدت اتفاق می افتد.

پست بعدی

قطر از تنها موقعیت خود استفاده کرد/ ۳ امتیاز بازی با ترکمنستان را می‌خواهیم

چ ژوئن 1 , 2022
اعتمادآنلاین| مهدی مهدوی‌کیا پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر قطر در چارچوب رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا افزود: ما امروز ۲ امتیاز را از دست دادیم و در شرایطی که تیم برتر میدان بودیم و در هر دو نیمه مالکیت بیشتری هم داشتیم اما در نهایت روی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000