رد شایعه انتشار لیست خانه‌های ناایمن توسط سازمان آتش نشانی تهران

اعتمادآنلاین|

چند روزی است که لیستی مبنی بر وجود ساختمان‌های ناایمن در فضای مجازی و از جانب سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در حال انتشار است.

​به گزارش فارس، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ضمن رد انتشار این لیست توسط این سازمان، گفت: در تهران بیش از ۱۲۰ ساختمان ناایمن داریم اما هیچ گونه لیستی از ساختمان‌های ناایمن در پایتخت توسط سازمان آتش نشانی اعلام نشده است.

علی صالحی دادستان تهران در این خصوص گفته بود که از نظر این دادستانی هیچگونه محدودیتی برای اعلام اسامی و اطلاعات ساختمان ها و اماکن نا ایمن و خطرناک تهران که از آن به ساختمان بحرانی تعبیر شده است؛ وجود ندارد و این دادستانی همواره پیگیر وظایف قانونی دستگاه های مسئول در این رابطه بوده است.

همچنین حسب دستورصادره از سوی معاون دادستان در امور پیشگیری از وقوع جرم و حقوق عامه مبنی بر تشکیل کمیته شناسایی و تعیین تکلیف ساختمان‌های ناایمن در منطقه یک تهران، در تاریخ ۸ خرداد ۱۴۰۱ کمیته‌ای متشکل از ۱۵ عضو در خارج از وقت اداری در شهرداری ناحیه یک تشکیل شد.

پست بعدی

امهال ارسال لیست بیمه برای کسبه آسیب‌دیده متروپل

چ ژوئن 1 , 2022
اعتمادآنلاین| اسماعیل قنواتی در حاشیه بازدید از محل حادثه متروپل که امروز (۱۱ خردادماه) انجام شد، اظهار کرد: کسبه‌ای که ماهانه لیست بیمه کارگاه را رد می‌کردند اما در حادثه متروپل کسب و کارشان تعطیل شده است می‌توانند برای ارسال لیست حق بیمه امهال بگیرند. به گزارش ایسنا، وی افزود: […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000