تا آخرین لحظه از مطالبات خانواده‌های حادثه متروپل آبادان دفاع می‌کنیم

اعتمادآنلاین|

رستگار، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در حاشیه دیدار با خانواده‌های متوفیان حادثه متروپل آبادان، با تسلیت به این خانواده‌ها، گفت: به نیابت از فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نماینده ولی فقیه در سپاه در اینجا هستیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: هدف از این سفر این است که اعلام کنیم در کنار شما هستیم؛ سپاه همیشه در کنار مردم و فدوی آنها بوده است. در این دیدار سلام سردار سلامی را به این خانواده‌ها رساندیم.

رستگار گفت: به این خانواده‌ها عرض می‌کنیم با تمام وجود کنارشان هستیم و تا آخرین لحظه از حق و حقوق و مطالبات آنها دفاع می‌کنیم تا ان شاء الله مرحمی بر زخم این بزرگواران باشد.

پست بعدی

افزایش حقوق کارکنان شهرداری براساس ضرایب مصوب شورای عالی کار

چ ژوئن 1 , 2022
اعتمادآنلاین| ​سخنگوی شهرداری تهران از دستور زاکانی برای افزایش حقوق همکاران طبق ضرایب مصوب شورای عالی کار خبر داد. به گزارش ایسنا، مطهر محمدخانی در حساب شخصی خود در توییتر نوشت:" ‌شهردار تهران دستور صدور احکام نیروهای قراردادی شهرداری تهران براساس قانون کار را صادر کرد. با این حساب، افزایش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000