عراق ۵۰ داعشی را از «قسد» تحویل گرفت

اعتمادآنلاین|

نیروهای امنیتی عراق امروز چهارشنبه ۵۰ داعشی را از شبه‌نظامیان کُرد موسوم به «قوات سوریا الدیمقراطیة»(نیروهای دموکراتیک سوریه) تحویل گرفتند.

​به گزارش فارس، گروه رسانه‌ای موسوم به «الإعلام الأمنی» وابسته به ارتش عراق گزارش داد که به موجب توافقات مشترک و با هدف مبارزه با گروه تروریستی داعش در سطح منطقه‌‌ای و بین‌المللی، نیروهای عملیات مشترک ۵۰ داعشی را در گذرگاه مرزی ربیعه تحول گرفته و آن‌ها را به سازمان اطلاعات و تحقیقات فدرال وابسته به وزارت کشور تحویل داد.

بنابر گزارش خبرگزاری عراق (واع)، فرماندهی عملیات مشترک عراق همچنین بر استمرار همکاری و هماهنگی برای نابودی تروریست‌ها و از بین بردن منابع مالی آن‌ها تأکید کرد.

پست بعدی

آتش‌بس موقت یمن چند بار نقض شد؟

چ ژوئن 1 , 2022
اعتمادآنلاین| «هانس گروندبرگ» فرستاده سازمان ملل، دوم آوریل جاری از آغاز آتش‌بسی دو ماهه در یمن و توقف حملات نظامی زمینی، دریایی و هوایی و تسهیل ورود ۱۸ کشتی حامل سوخت به بنادر الحدیده و دادن مجوز به پروازهای هفتگی از مقصدهایی مشخص به فرودگاه صنعاء و بالعکس خبر داده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000