تاکید رئیس‌جمهور بر پرداخت به موقع حقوق کارمندان/ اعلام حمایت قاطع از محیط‌بانان

اعتمادآنلاین|

سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در جلسه امروز چهارشنبه هیأت دولت بر رعایت انضباط مالی از سوی دستگاه‌های دولتی تأکید کرد و با اشاره به ضرورت توجه به حقوق اقشار مختلف جامعه، گفت: رعایت انضباط مالی توسط مدیران بسیار مهم است، اما نباید موجب تضییع حقوق مردم شود.

به گزارش ایلنا، رئیسی با بیان اینکه تأخیر در پرداخت حقوق نیروی انسانی برای یک ساعت هم مجاز نیست، افزود: اگر کسی ذی‌حق نیست، باید توجیه و تبیین شود، نه آنکه بلاتکلیف بماند.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش گفت: پیگیری اقدامات سازمان حفاظت محیط زیست برای حل مشکل آلاینده‌ها و معضل گرد و غبار تا حصول نتیجه مطلوب ضروری است.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت شهادت دو محیط‌بان در استان فارس در درگیری با شکارچیان غیرمجاز و آرزوی بهبودی محیط‌بان دیگر که در این حادثه مجروح شده است، بر لزوم حمایت قاطع از محیط‌بانان که در مقابل متعرضین به قانون و حقوق عمومی می‌ایستند، تأکید کرد.

رئیس جمهور در ابتدای سخنان خود با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، هجرت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) از مدینه به طوس را مبدأ شکل‌گیری تمدن رضوی دانست و بر لزوم تبیین این تمدن و معرفی شخصیت و سیره ائمه اطهار(ع) تأکید کرد.

پست بعدی

زلزله  ۴.۵ ریشتری در هرمزگان 

چ ژوئن 1 , 2022
زمین لرزه هرمزگان را لرزاند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000