گرانی کالا صدای مردم را در آورده، اما چند نماینده مجلس راهی ونزوئلا شدند

اعتمادآنلاین|

همزمان با سفر گروه دوستی پارلمانی ایران به ونزوئلا، توانمندی‌های عرصه پزشکی، دارویی، تجهیزات بیمارستانی کشورمان به ونزوئلا معرفی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت ، زهره الهیان، عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به همراه یک هیئت از فعالان دانش بنیان با هدف معرفی توانمندی های بخش پزشکی، دارویی، تجهیزات و لوازم بیمارستانی و همچنین سایر توانمندی های این بخش اعم از خدمات پزشکی و گردشگری سلامت، عازم کشور ونزوئلا شد.

بر این اساس نشست های متعدد برای هدف گذاری و برنامه ریزی با بخش های مختلف مرتبط با حوزه دارو، درمان و پزشکی در هماهنگی با کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ونزوئلا در تهران با حضور بخش های علاقمند و ذینفع با نگاه به چالش‌ها و راهکارهای همکاری بین دو کشور در بخش خصوصی برگزار شده است.

همچنین، نقاط ضعف و قوت، سوابق مفید و موثر، شرایط جهانی و سایر موضوعات در نشست های الهیان به عنوان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مورد بررسی قرار گرفته است.

از سوی دیگر حضور شرکت های فعال و علاقمند در بازار ونزوئلا هم در ابعاد مختلف توسط وی و سایر اعضای هیئت مورد مداقه قرار گرفته و در نتیجه مقرر شد که هیئت با سفر به ونزوئلا ضمن بررسی بیشتر بازار این کشور، امکان تعاملات بیشتر را فراهم کند.

این گزارش می افزاید، سفارت جمهوری اسلامی ایران از این اقدام استقبال کرده و با برنامه ریزی در کاراکاس ملاقات هایی را نیز با مقامات و مسئولین دولتی و بخش خصوصی تدارک دیده است. در عین حال سازمان توسعه تجارت نیز در استقبال از این اقدام دستور صدور مجوز برای هیئت اعزامی از ایران را برای روان سازی و استفاده بهینه از مناسبات اقتصادی صادر کرد و بر این اساس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مجموعه جهاد دانشگاهی و تعدادی از فعالان بخش خصوصی در این سفر حضور خواهند داشت.

الهیان، عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در مورد اهمیت و علت سفر یاد شده، گفت: در این سفر با وزیر زنان ونزوئلا دیداری رسمی برگزار می شود و در عین حال نشست هایی نیز توسط سفیر کشورمان در کاراکاس تدارک دیده شده که امیدوارم در این سفر ضمن ملاقات و دیدار با این افراد بتوانیم در ارتباط با موضوعات مهم مانند مسائلی بهداشت و درمان، دارو، خدمات پزشکی و تجهیزات بیمارستانی که جمهوری اسلامی ایران امکان صدور این محصولات و در عین حال ارائه این خدمات پزشکی را دارد موفقیت هایی را کسب کنیم.

این سفر به مدت 5 روز طول خواهد کشید.

پست بعدی

سینه‌زنی سنتی علی شمخانی در آبادان+ ویدئو

چ ژوئن 1 , 2022
اعتمادآنلاین|

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000