توضیحات نایب رئیس کمیسیون اجتماعی در خصوص آخرین وضعیت طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت

اعتمادآنلاین|

سیدکریم حسینی در رابطه با آخرین وضعیت طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت، گفت: چون طرح ها و لوایح در نوبت بررسی قرار می گیرند، مسلما طرح ساماندهی کارکنان دولت نیز شامل این مساله می شود و در نوبت رسیدگی صحن قرار دارد.

به گزاش ایسنا، وی افزود: هر طرحی هم که در صحن علنی مطرح شود ممکن است ساعت ها و روزها طول بکشد تا بررسی شود و قطعا طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت نیز در اولویت صحن علنی قرار دارد و ما هم به عنوان کمیسیون اجتماعی پیگیر جدی روزانه خودمان در حیطه کاری مجلس هستیم.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت بعد از تعطیلات دو هفته ای مجلس در صحن علنی رسیدگی خواهد شد، گفت: به احتمال زیاد بعد از تعطیلات مجلس این طرح در اولویت رسیدگی صحن علنی قرار دارد، چراکه اگر ۵ یا ۶ دستورکار وجود داشته باشد، یکی از دستورات کار طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت است.

پست بعدی

احتمال افزایش قیمت نفت عربستان برای فروش در آسیا

س مه 31 , 2022
اعتمادآنلاین| احتمال باز شدن اقتصاد چین و حاشیه سود بالای پالایش در آسیا سبب می شود که عربستان قیمت رسمی تمام انواع نفت فروشی خود در ماه جولای در آسیا افزایش دهد. ​به گزارش فارس، به نقل از رویترز، شرکت آرامکوی عربستان معمولا قیمت رسمی نفت خام خود را برای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000