ترس صهیونیست‌ها از پایگاه پهپادی ایران در دل رشته کوه‌های زاگرس

اعتمادآنلاین|

وبگاه دبکافایل در گزارش خود نوشت که گروه منتخبی از خبرنگاران در روز شنبه، 28 مه، با چشمان بسته در پروازی 45 دقیقه‌ای به پایگاه زیرزمینی در قعر کوه‌های زاگرس در ایران برده شدند تا شاهد بیش از صد پهپاد نظامی به صف کشیده شده باشند. سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده ارتش در بدو فرود آن‌ها گفت: شکی نیست که پهپادهای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قوی‌ترین در منطقه هستند. توانایی ما در تقویت پهپادها غیرقابل توقف است.

به گزارش ایسنا، دبکافایل در ادامه به نقل از منابع نظامی می‌نویسد: این پایگاه سری تهدیدی از سوی تهران است و می‌تواند از پهپادهای بدون سرنشین قدرتمندش برای انتقام خرابکاری‌های اخیر در دو تاسیسات حساس -که هر دو به اسرائیل منتسب شده‌اند- استفاده کند.

خبرنگاران گفته‌اند که از این پایگاه سری صدها پا (واحد اندازه‌گیری طول معادل با ۳۰٫۴۸ سانتی‌متر) زیر زمین قرار دارد. اکثر این پهپادها مسلح به موشک‌های قائم 9 بودند.

منابع به دبکافایل می‌گویند که اسرائیل از مدت‌ها پیش از قصد ایران برای استفاده از پهپاد برای انجام حمله‌ای عظیم آگاه بوده است.

پست بعدی

کوچک شدن چتر ایران در جشنواه کن و حرکت عربستان برای تبدیل شدن به قوی‌ترین سینمای منطقه

س مه 31 , 2022
معاون بنیاد سینمایی فارابی، با تاکید بر این‌که هر سال جلوه چتر ایران در جشنواره فیلم کن کم‌تر و کوچک‌تر می‌شود، این عربستان است که حضوری پُر رنگ پیدا می‌کند و ادعای تبدیل شدن به قوی‌ترین سینمای منطقه را دارد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000