کدام کشورها خواهان میزبانی جام ملت‌های آسیا هستند؟

اعتمادآنلاین|

کناره گیری فدراسیون فوتبال چین از میزبانی مسابقات جام ملت های آسیا 2023 یک سال مانده به آغاز این تورنمنت فوتبال آسیا را وارد چالش بزرگی کرده است.

به گزارش فارس، کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز(سه شنبه) از آغاز کاندیداتوری کشورها برای میزبانی از این تورنمنت فوتبالی خبر داد و از نامزدها درخواست کرد تا مدارکشان را تا یک ماه آینده تحویل بدهند.

در همین رابطه نشریه «الاتحاد» امارات در خبری اختصاصی اعلام کرد 3 فدراسیون فوتبال استرالیا، کره جنوبی و ژاپن درباره شرایط میزبانی از AFC اطلاعات دریافت کردند و برای میزبانی از این رقابت ها پیشگام شدند.

در منطقه غرب آسیا هم به نظر می رسد قطر و عربستان وارد این رقابت شوند. البته حضور این دو کشور برای میزبانی از این رقابت ها به نفع فدراسیون ایران است چون این دو کشور رقیب اصلی ایران در کاندیداتوری میزبانی جام ملت های آسیا 2027 هستند.

پست بعدی

افزایش نرخ ارز پس از شکست برجام به سیاست‌های دولت بستگی دارد

س مه 31 , 2022
اعتمادآنلاین| مرتضی عزتی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور با شکست برجام اظهار داشت: شکست برجام یا توافق برای احیای برجام به راحتی قابل پیش‌بینی نیست با کوچک‌ترین چرخش دو طرف سرنوشت برجام تغییر می‌کند اما اگر مذاکرات درباره احیای برجام به سرانجام نرسد، معتقدم بخش قابل توجهی از آسیب‌های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000