AFC برای اعلام آمادگی کشورهای آسیایی از جام ملت‌ها مهلت تعیین کرد

اعتمادآنلاین|

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) روز 24 اردیبهشت از انصراف چین برای میزبانی از جام ملت‌های آسیا 2023 خبر داد.

به گزارش تسنیم، پس از این اتفاق، گمانه‌زنی‌ها درباره جایگزین کشور چین آغاز شد. فدراسیون فوتبال ژاپن اعلام کرد که پیشنهاد خود را برای میزبانی جام ملت‌های آسیا ارائه می‌کند و بسیاری از کارشناسان فوتبال آسیا، قطر و عربستان سعودی را گزینه‌های اصلی میزبانی رقابت‌ها می‌دانستند.

صفحه توئیتری رسانه «فوتی رنکینگز» نوشت که AFC از همه فدراسیون‌های فوتبال کشورهای آسیا دعوت کرده تا پیشنهاد خود را برای میزبانی از مهم‌ترین تورنمنت فوتبالی قاره کهن ارائه کنند. مهلت ارائه پیشنهادها 30 ژوئن 2022 (9 تیر 1401) به پایان می‌رسد.

جام ملت‌های آسیا پیش از این قرار بود از 26 خرداد تا 25 تیر 1402 در 10 شهر چین برگزار شود که تغییر میزبان، به احتمال فراوان زمان برگزاری بازی‌ها را نیز تغییر می‌دهد.

پست بعدی

حضور هاشمیان در اردوی تیم ملی و دیدار با ماجدی + عکس

س مه 31 , 2022
اعتمادآنلاین| وحید هاشمیان مربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از صحبت با میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال در اردوی تیم ملی فوتبال حضور پیدا کرد. به گزارش تسنیم، هاشمیان، قرارداد خود با فدراسیون فوتبال به عنوان دستیار اسکوچیچ را امضا کرده است. او پیش از این نسبت به عدم تمدید […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000