قنبرزاده: در حضور نمایندگان فیفا نباید اتفاق بدی در مجمع بیفتد

اعتمادآنلاین|

منصور قنبرزاده، سرپرست سابق دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره جلسه امروز (سه‌شنبه) مجمع فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد:‌ دستور جلسه درباره صورت‌های مالی، گزارش حسابرس مستقل و بازرس مستقل است. درباره عزل تعدادی از اعضای هیات رئیسه مجمع هم نظر داده خواهد شد.

به گزارش ایسنا، او درباره عزل ۴ عضو هیات رئیسه گفت:‌ دلایلی در این رابطه مطرح شده است. این عزیزان که مورد استیضاح هستند، قطعا دفاعیاتی خواهند داشت.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال درباره اختلافاتی که در فدراسیون به وجود آمده و گفته می‌شود این اختلافات رنگ انتقام به خودش گرفته، خاطرنشان کرد:‌ واقعا باید وجدان و انصاف و تقوا را رعایت کرد. تیم ملی ما به انسجام نیاز دارد. اگر اختلافی وجود دارد، قابل حل است. مجمع یک بلوغی دارد و تصمیم می‌گیرد که فوتبال ما ضرر نکند. الان ۲ نفر از فیفا و ۲ نفر از AFC حضور دارند و نباید شرایط بدی رخ بدهد.

او درباره بحث ایجاد کمیته انتقالی گفت: هر احتمالی ممکن است اما اساس‌نامه شفاف است و اگر هیات رئیسه از ۵۰ درصد بیفتد، باز در اساس‌نامه فرآیندی تعریف شده است که این اتفاق نباید رخ دهد. این حاشیه‌ها به نفع فوتبال ما نیست. این حاشیه‌ها باعث می‌شود که مراجع فوتبالی تحت تاثیر قرار بگیرند. اگر این اتفاق رخ دهد، طبق اساس‌نامه دبیر کل موظف می‌شود که نسبت به مجمع انتخاباتی اقدام کند اما اعضای باقی مانده هیات رئیسه همچنان هستند.

پست بعدی

صادرات گاز روسیه به هلند قطع شد

س مه 31 , 2022
اعتمادآنلاین| اقدام شرکت گازپروم در راستای دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه انجام می‌شود که اعلام کرده است تمامی فروش گاز طبیعی به اروپا باید به روبل پرداخت شود. شرکت گازترای هلند (GasTerra) در واکنش به این تصمیم، اعلام کرد آماده است گاز را از منابع دیگری تامین کند. لغو […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000