از طریق اموال مالک «متروپل» خسارات آسیب‌دیدگان پرداخت خواهد شد

اعتمادآنلاین|

صادق خلیلیان استاندار خوزستان با اشاره به نحوه جبران خسارت وارد شده به خسارت‌دیدگان متروپل اظهار کرد: خسارت وارد شده به مردم از طریق اموال مالک متروپل پرداخت خواهد شد.

به گزارش فارس، وی افزود: خانواده‌هایی که خانه‌های‌شان در اطراف متروپل بوده و یا فروشگاه‌هایی که اطراف این ساختمان هستند، تعیین تکلیف خواهند شد و خسارت به آن‌ها پرداخت می‌شود.

استاندار خوزستان با بیان اینکه بخشی از خسارت را هم بیمه پرداخت خواهد کرد، گفت: دیه همه افراد متوفی و افرادی که در حادثه ریزش متروپل مجروح شده‌اند نیز از سوی دادستانی تعیین تکلیف و برای پرداخت آن اقدام می‌شود.

خلیلیان با بیان اینکه نیازی به جمع‌آوری کمک های مالی برای متروپل نیست، ادامه داد: باید مراقبت شود که افرادی نخواهند بدون اطلاع و هماهنگی برای جمع‌آوری کمک مالی دست به اقدامی بزنند که ضرورتی نداشته باشد.

پست بعدی

برائت سازمان سینمایی از فیلم «عنکبوت مقدس»

د مه 30 , 2022
در حالی که نمایش فیلم «عنکبوت مقدس» در جشنواره کن، با انتقاد و اعلام برائت نهادها و مسوولان سینمایی کشور مواجه شده است، در برخی از کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی، به اشتباه، این فیلم از تولیدات داخلی کشور برشمرده شده است که سازمان سینمایی، آن را به شدت تکذیب کرد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000