پایداری ها تلاش کردند از موضوع سفر خانواده قالیباف به ترکیه از کاه، کوه بسازند / آقاتهرانی خود گرین کارت آمریکایی داشت

اعتمادآنلاین|

پایداری همیشه جریانی است که سر ناسازگاری دارد، در واقع هر جا احساس کند سهم خواهی اش به نتیجه نمی رسد، شمشیر را از رو می بندد و از هیچ شیوه ای هم برای ضربه زدن به طرف مقابلش دریغ نمی کند.

به گزارش نامه نیوز، کمال الدین پیرمؤذن، عضو کمیسیون صنعت مجلس درباره شکست پایداری در تخریب محمدباقر قالیباف گفت: آقای قالیباف با برخورداری از سابقه حضور در همه عرصه های مدیریت اجرایی و همچنین تجارب ارزنده وارد این رقابت شد، طبیعتا در مقام مقایسه با سایر کاندیداهای ریاست مجلس آرای درخور توجه آورد.

عضو کمیسیون صنعت مجلس نهم با اشاره به رویکردهای تخریبی جبهه پایداری در قبال سایر شخصیت های سیاسی، افزود: نمونه اخیر آن بود که پایداری ها تلاش کردند در موضوع سفر فرزند و داماد آقای قالیباف به ترکیه از کاه، کوه بسازند حال آنکه خود آقای آقاتهرانی گرین کارت آمریکایی داشت.

این فعال سیاسی با اشاره به دلایل زاویه گرفتن جریان جبهه پایداری از محمدباقر قالیباف در مجلس اظهار کرد: آقایان پایداری روزی طرفدار آقای قالیباف بودند اما چون آقای قالیباف به نظر افکارعمومی درباره طرح صیانت بها داد و رسیدگی به آن طرح را در مجلس مسکوت گذاشت، پایداری ها از او ناراحت شدند.

وی با بیان اینکه تجارب گذشته نشان می دهد که قالیباف همواره مورد غضب جریان جبهه پایداری بوده، ادامه داد: پایداری‌ها متأُسفانه هر روز بیشتر از دیروز خودحق‌پندار می شوند و به تناسب آن تعداد طرفداران و هواداران‌شان در کل کشور هم کم و کمتر می شود، از این رو خیلی تأثیرگذار نیستند چون ضعیف و شکننده شدند.

پیرمؤذن با بیان اینکه پایداری خود را وارث انقلاب می داند، یادآور شد: رویکرد پایداری در عرصه سیاسی آن است که «هر کس با مان نیست، علیه ماست» بنابراین همواره با شخصیت های برجسته سیاسی مشغول تقابل و رویارویی هستند. امروز هم پایداری مخالف برقراری تعامل عزتمندانه ایران با دنیا است و مثل اسرائیل کودک کش شلوغ بازی درمی آورد تا مانع احیای برجام شوند.

پست بعدی

افزایش جانباختگان متروپل به ۳۲ نفر/‌ تلاش‌ها برای یافتن دیگر مفقودان ادامه دارد

د مه 30 , 2022
تسنیم نوشت: استاندار خوزستان گفت: تاکنون ۳۲ نفر در حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان جان خود را از دست داده اند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000