اقدام وحشیانه رییس بنیاد شهید کلاردشت/ دو نفر را با داس زد

اعتمادآنلاین|

براساس اعلام منابع محلی وقوع درگیری رئیس بنیاد شهید کلاردشت با دو شهروند منجر به ضرب و جرح با داس شد.

بنا به گفته شاهدان محلی در روستای پیمبور کلاردشت محمد طهماسبی که ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کلاردشت را برعهده داردو از اهالی این روستا نیز محسوب می‌شود در روزهای تعطیل اقدام به مسافرکشی در جاده جنگلی محلی که مورد توجه گردشگران است می‌کند که با ورود یکی از بستگان برای مسافرکشی، این موضوع سبب درگیری و ضرب و جرح می‌شود.

براساس مصاحبه از شاهدان محلی زن و شوهر (رضا دلفانی و زیور مهدیان) که از نظر معیشتی با چالش‌هایی نیز روبرو هستند در این مسیر اقدام به مسافرکشی می‌کنند که این مسئله با واکنش ضارب (آقای محمد طهماسبی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کلاردشت) روبرو می‌شود.

این درگیری منجر به ضربه با داس به سمت مضروب شده و مضروب راهی بیمارستان می‌شود.

طبق آخرین تحقیق‌های کمیته خبری واحد تفاسیر حال عمومی وی خوب است و مصدومان از بیمارستان مرخص شده اند.

تحقیقات خبرنگار شهرستان نیز نشان می‌دهد در این دعوا شخص ضارب و پسرش با داس سر و دست این زن و شوهر را مجروح و آنها را راهی بیمارستان کرده بودند که شخص ضارب با حضور نیروی انتظامی بازداشت و به کلانتری تحویل شد.

این درگیری بنا به اظهارات شخص ضارب در اثر اختلافات قدیمی بر سر ساخت مسجد این روستا بود که خانواده مضروب با تشکیل پرونده‌های مختلف و همچنین ورود به زمین شخصی وی در صدد بدنامی طهماسبی رییس بنیاد شهید کلاردشت هستند که باعث عصبانیت وی شده و این درگیری انجام پذیرفته است.

بر اساس اعلام اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگان مازندران درگیری رئیس بنیاد شهید کلاردشت با دو نفر از اهالی روستای پیمبور که منجر به ضرب و جرح با داس و زخمی شدن آن‌ها شده بود به دلیل اختلافات شخصی رخ داد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران بعد از اطلاع از موضوع در محل حاضر و رئیس بنیاد شهید شهرستان کلاردشت را از سمت خود برکنار و نقی محمودی رئیس بنیاد شهید شهرستان چالوس را با حفظ سمت به عنوان سرپرست بنیاد شهید شهرستان کلاردشت معرفی کرد.

پست بعدی

۶ نفر از جان‌باختگان حادثه متروپل در مینوشهر تشییع شدند

ی مه 29 , 2022
خرمشهر- ۶ نفر از جان‌باختگان حادثه متروپل با حضور انبوه اقشار مردم در مینوشهر خرمشهر تشییع شدند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000