قدس یک شهر فلسطینی باقی خواهد ماند

اعتمادآنلاین|

«مطران عطا الله حنا» سراسقف کلیسای روم ارتدوکس در بیت‌المقدس تاکید کرد: آنچه در شهر بیت المقدس رخ می دهد جنایت فجیع علیه مردم فلسطین و این شهر است.اشغالگران تلاش می‌کنند از طریق راهپیمایی ادعایی، بگویند که قدس یک شهر یهودی است.

​به گزارش فارس، وی در گفت‌وگو با المیادین با اشاره به اینکه بیت المقدس امروز برای حفاظت از شهرک نشینان به یک کانون اشغالگران تبدیل شده است، تاکید کرد: هر چه رژیم اشغالگر و شهرک نشینان تلاش کنند، باز قدس یک شهر عربی و فلسطینی باقی خواهد ماند.

این شخصیت مسیحی فلسطینی با بیان اینکه مسئولیت دفاع از بیت المقدس به تنهایی بر عهده اهالی قدس و دیگر فلسطینی‌ها نیست، تاکید کرد که مسئولیت دفاع از بیت المقدس بر عهده کل امت عربی است.

مطران عطا الله حنا افزود: ما در بیت المقدس خواهیم ماند و آنها نمی‌توانند هویت ما و اصالت ریشه‌های مسلمان و مسیحی ما را تضعیف کنند.

هزاران شهرک نشین صهیونیست عصر امروز با رساندن خود به محله باب العامود در بخش قدیمی قدس در حالی که پرچم‌های رژیم صهیونیستی را در دست دارند راهپیمایی موسوم به پرچم را برگزار کردند. نظامیان صهیونیست هم قدس اشغالی را به پادگان نظامی تبدیل کرده و با فلسطینیان در خیابان صلاح الدین و محله باب العامود درگیر شدند که تاکنون دستکم 24 زخمی برجای گذاشته است.

نظامیان اشغالگر به سمت فلسطینیانی که راهپیمایی پرچم فلسطین را در تقابل با شهرک نشینان اشغالگر در قدس اشغالی برگزار کردند گلوله‌های پلاستیکی و گاز اشک آور شلیک کرده است.

فلسطینی‌ها و طرف‌های مختلف در منطقه درباره تبعات راهپیمایی امروز صهیونیست‌ها در قدس اشغالی به رژیم صهیونیستی هشدار دادند.

پست بعدی

تا زمان ریاست جمهوری من، با ورود کشورهای حامی تروریسم به ناتو مخالفت می‌کنیم

ی مه 29 , 2022
اعتمادآنلاین| رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در راه بازگشت از جمهوری آذربایجان در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه کشورهای عضو ناتو باید به حمایت از تروریست‌ها پایان دهند، گفت: تا زمانی که من رئیس‌جمهور ترکیه هستم، نمی‌توانیم به ورود کشورهای حامی تروریسم به ناتو «بله» بگوییم. به گزارش ایسنا، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000