آخرین وضعیت جوی کشور/ باد شدید و گردوخاک در شرق‌

اعتمادآنلاین|

​محمد اصغری درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: در سه روز آینده در شرق کشور به ویژه زابل وزش باد شدید و گردوخاک خواهیم داشت.

به گزاش فارس، وی اظهار کرد: از دوشنبه 9 خرداد تا ‌سه‌شنبه 10 خرداد، ‌وزش باد شدید و گردوخاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش شعاع دید‌ در خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان، خواهیم داشت؛‌ در این راستا در این مناطق کاهش کیفیت هوا، کاهش دید افقی، احتمال شکستن درختان فرسوده، احتمال آسیب به سازه‌های موقت، اختلال در ترددهای جاده‌ای و پرواز بالگرد و احتمال تاخیر در پروازها پیش‌بینی می‌شود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز و فردا نواحی مرکزی خلیج فارس مواج است، گفت: از امروز تا چهارشنبه یازدهم خرداد در ساعت بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌‌شود.

اصغری افزود: روز پنج‌شنبه دوازدهم خرداد در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده خواهیم داشت همچنین در ساعات بعدازظهر روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در جنوب سیستان و بلوچستان رشد ابرهای هم‌رفتی، رگبار و رعدو برق وزش باد شدید موقت خواهیم داشت.

وی در تشریح جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده قسمتی ابری همراه با وزش باد، بعدازظهر نیمه‌ ابری و باد شدید پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 31 و 22 درجه خواهد بود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز آینده اهواز با بیشینه دمای 42 درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 5 درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.

پست بعدی

پیشنهاد اردوغان برای تماس تلفنی پوتین و زلنسکی

ی مه 29 , 2022
اعتمادآنلاین| دمیتری پسکوف، سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز (یکشنبه) در یک نشست خبری اظهار داشت که اردوغان به پوتین پیشنهاد داده که با زلنسکی به صورت تلفنی رایزنی کند. به گزارش ایسنا، پسکوف گفت که پوتین و اردوغان قرار است فردا دوشنبه با یکدیگر به صورت تلفنی درباره بحران […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000