تیم‌های سحر جمعیت هلال احمر سراسر کشور آماده اعزام به آبادان است

اعتمادآنلاین|

محمد گلفشان روز یکشنبه در آیین تجلیل از ۲۰۰ امدادگر و خانواده شهدای امدادگر چهارمحال و بختیاری ضمن ابراز تسلیت به خانواده‌های داغدار حادثه متروپل آبادان افزود: امدادگران جمعیت هلال احمر از نخستین ساعت حادثه متروپل در آبادان مشغول خدمت‌رسانی شدند و تیم‌های امدادی و همچنین تیم‌های سحر در امدادرسانی این جادثه نقش موثری بر عهده گرفتند.

وی اظهار داشت: امدادرسانی به حادثه‌دیدگان تا پایان عملیات ادامه خواهد داشت و امید است دیگر چنین حوادثی در کشور روی ندهد.

گلفشان به تلاش‌های اعضای جمعیت در حوادث و سوانح ‌و همچنین مقاطع مختلف از جمله شیوع کرونا ‌و بروز سیل و زلزله اشاره کرد و گفت: در تعطیلات نوروز امسال هفت میلیون نفر از خدمات جمعیت هلال احمر بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه مردم با تاسی از آموزه‌های دینی و از خودگذشتگی عضو این جمعیت می‌شوند، افزود: ائمه معصومین(ع) نمونه کامل و بارز انسان‌های از خودگذشته هستند که تاسی گرفتن از همین افراد سبب افزایش روزبه‌روز جمعیت هلال احمر در ایران است.

گلفشان تصریح کرد: در تمامی دنیا و به طور روزانه از آمار اعضای جمعیت داوطلبان صلیب سرخ کاسته می‌شود در حالی که در کشور ایران این آمار رو به افزایش است.

۵۰۰ هزار نفر به پویش ملی چلچراغ پیوستند

رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در ادامه با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۵۰۰ هزار نفر در کشور به پویش ملی چلچراغ پیوسته‌اند، گفت: پویش چلچراغ در قالب طرح ملی "رفیق خوشبخت ما" به اجرا درآمده است که شامل ۲ رویداد ملی از جمله جشنواره فرهنگی هنری و پویش چلچراغ است.

به گفته وی پارسال ۶۰ هزار نفر به این پویش پیوستند و ۴۰ هزار اثر هنری به دبیرخانه این پویش ارسال شد.

۲۰ هزار نفر در چهارمحال و بختیاری عضو جمعیت هلال احمر قرار دارند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری نیز در ادامه این برنامه گفت: هم‌اکنون ۲۰ هزار نفر از جمعیت استان عضو این جمعیت هستند و ۱۲۰ خانه هلال نیز در چهارمحال و بختیاری فعال است.

ایرج کیانی به اعزام بیش از ۲ هزار نفر از اعضای این جمعیت در طول هشت سال دفاع مقدس به جبهه‌های جنگ اشاره کرد و افزود: در دوران جنگ تحمیلی این استان ۳۸ دستگاه آمبولانس به مناطق جنگی اعزام و ۸۰ شهید، جانباز و آزاده نیز تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

به گزارش ایرنا، در این آیین از ۲۰۰ امدادگر، پیشکسوت و مربی جمعیت هلال احمر و تعدادی از خانواده شهدای امدادگر و جوانان اعضای جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری با حضور استاندار و دیگر مسوولان استانی قدردانی شد.

پست بعدی

ساعت کاری ادارات استان تهران تغییر نکرده/ موضوع در مرحله بررسی کارشناسی است

ی مه 29 , 2022
اعتمادآنلاین| اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران با صدور اطلاعیه ای خبر منتشره مبنی بر کاهش درخواست ساعات کاری دستگاه های اجرایی در استان تهران را تکذیب کرد. متن اطلاعیه به این شرح است: ​به گزارش فارس، بدینوسیله به اطلاع تمامی شهروندان شریف و کارکنان دستگاه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000