لزوم برخورد جدی با عوامل حادثه “متروپل” آبادان

اعتمادآنلاین|

صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مجلس یکی از ضلع‌های مهم هندسه مدیریتی کشور است که وظیفه حل مسائل اساسی کشور را عهده دار است.

به گزارش ایسنا، وی اضافه کرد: تفکر انقلابی و عملگرایی انقلابی در کنار ساده‌زیستی باید سرلوحه کار مسئولان کشور باشد.

امام جمعه بوشهر مردمی بودن را از دیگر ویژگی‌های مسئولین و نمایندگان دانست و گفت: این ویژگی باید حفظ و همگان خود را خادم مردم بدانند.

صفایی بوشهری همکاری با دیگر قوا و پیگیر بودن را از دیگر ویژگی‌های نمایندگان دانست و افزود: نمایندگان باید در یک کلمه به دنبال حل مشکلات مردم باشند.

وی با تسلیت حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان گفت: در کنار رسیدگی سریع به مصدومان و جان باختگان باید با عوامل این حادثه برخورد جدی شود. مسئولان نباید بگذارند حادثه رخ دهد و بعد به دنبال آن باشند چرا که بررسی‌های دقیق و رعایت اصول علمی و فنی نشان داده می‌تواند از این حوادث طبیعی جلوگیری کرد.

خطیب جمعه بوشهر همچنین با تسلیت ترور ناجوانمردانه شهید صیاد خدایی این عملیات تروریستی را محکوم کرد و افزود: این مدافع حرم در مقابل تروریسم بین الملل جنگید و در نهایت به دست مستکبران به شهادت رسید. مردم ایران خواستار برخورد شدید با عوامل ترور این شهید بزرگوار هستند.

پست بعدی

جنگ روانی برای ایجاد فاصله بین مردم و روحانیت راه به جایی ندارد

ج مه 27 , 2022
اعتمادآنلاین| سید محمد سعیدی، در خطبه نماز جمعه ششم خرداد ۱۴۰۱ که در مصلای قدس قم برگزار شد، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فتح خرمشهر را نماد تغییر معادله تلخ به یک معادله شیرین دانستند و جهاد، عزم راسخ، از خودگذشتگی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000