افزایش 72 درصدی ابتلای کودکان آمریکایی به کرونا

اعتمادآنلاین|

​به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از سی‌جی‌تی‌ان، بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط آکادمی اطفال آمریکا (AAP) و انجمن بیمارستان کودکان، موارد کووید-۱۹ در میان کودکان برای شش هفته متوالی افزایش یافته است.

ابتلای بیش از ۱۰۷ هزار کودک به کووید-۱۹ در هفته منتهی به ۱۹ می گزارش شده است که نسبت به دو هفته قبل ۷۲ درصد افزایش داشته است.

براساس آخرین گزارش آکادمی اطفال آمریکا (AAP) و انجمن بیمارستان کودکان که ماه گذشته منتشر شد، از زمان شروع همه‌گیری، نتیجه آزمایش بیش از ۱۳ میلیون کودک در ایالات متحده برای COVID-۱۹ مثبت شده‌ است.

دولت آمریکا هشدار داده است که این کشور ممکن است در پاییز و زمستان شاهد ۱۰۰ میلیون ابتلا به کرونا و موج قابل توجهی از مرگ و میر باشد. چندین کارشناس بر سر این موضوع توافق دارند که موج چشمگیری در پاییز و زمستان امسال از راه خواهد رسید چرا که تأثیر واکسن‌ها نیز کاهش پیدا خواهد کرد و این در حالی است که محدودیت‌ها کم شده است و انواع ویروس که قادر به دور زدن سیستم ایمنی هستند در حال انتشار هستند.

پست بعدی

رییس جمهور گفت آبروی خود را کف دست گذاشتم تا یارانه ها مردمی شود

ج مه 27 , 2022
اعتمادآنلاین| سید احمد خاتمی روز جمعه در آیین سالروز شهادت امام صادق(ع) در مدرسه علمیه آیت الله خویی مشهد افزود: رییس جمهور گفت آبروی خود را کف دست گذاشتم تا یارانه ها مردمی شود. به گزارش فارس، وی ادامه داد: کسی نیست که از گرانی‌های افسارگسیخته در رنج نباشد اما […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000