واکنس وحید شمسایی به همگروهی ایران با اندونزی، چین تایپه و لبنان

اعتمادآنلاین|

تیم ملی فوتسال ایران در گروه C جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ با تیم‌های اندونزی، چین تایپه و لبنان همگروه شد. از این رو وحید شمسایی سرمربی تیم ملی ایران در گفت‌وگویی تلویزیونی، اظهار داشت: ما ایران هستیم و سبقه زیادی داریم اما اگر بخواهیم در باد گذشته بخوابیم، ضرر می‌کنیم. اگر تلاش نکنیم، موفق نمی‌شویم.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: باید از اسم خود دفاع کنیم و امکانات خوبی داشته باشیم. دیروز با محمد هاشم‌زاده سرمربی تیم فوتسال اندونزی صحبت کردیم و گفتم با یکدیگر همگروه خواهیم شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان عنوان کرد: وجود تایلند در سید سه، کار قرعه‌کشی را خطرناک می‌کرد چرا که آنها جزو قدرت‌های اول آسیا هستند. وجود تیم اندونزی در سید چهار نیز همینگونه است. آن‌ها در ۵ سال گذشته با مربی ژاپنی خود بسیار پیشرفت کرده‌اند و حالا همان بازیکنان، شاگردان هاشم‌زاده هستند. آن‌ها در دو تورنمنت اخیر شکست نخورده‌اند و تیم بسیار خوبی هستند.

شمسایی تصریح کرد: دیگر اسم‌ها بازی نمی‌کنند بلکه در فوتسال امروز تلاش مهم است. دیدید در جام‌جهانی به سختی از سد ازبکستان گذشتیم. به این شکل نیست که همه تیم‌ها راحت بازی کنند و برنده بازی باشند.

وی در مورد همگروه‌های تیم عراق گفت: این تیم با سید محمد ناظم‌الشریعه به خوبی پیشرفت کرده و می‌تواند در آسیا عملکرد خوبی داشته باشد.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در مورد تیم لبنان نیز بیان کرد: همیشه بازی‌هایی فیزیکی با لبنان داشتیم. برخی بازیکنان ایرانی نیز در تیم‌های لبنانی حضور داشته‌اند.

شمسایی تصریح کرد: برای ما فرقی نمی کرد با کدام تیم‌ها همگروه شویم. اگر به من بود دوست داشتم با ژاپن و تایلند همگروه شوم چرا که در مرحله حذفی دورتر از آنها می‌شدیم.

وی گفت: در کل قرعه به شانس هم هست. یک زمانی آنقدر قرعه خوب است که خیال همه راحت می‌شود اما از امروز به همه می‌گویم کار سخت است چرا که جا پای نسلی گذاشتیم که واقعا قوی بودند. به همه بازیکنان می‌گویم که باید به فکر قهرمانی باشند و جز آن به چیزی فکر نکنند.

شمسایی اضافه کرد: با قرعه‌ای که دیدم، بازی با ویتنام در حذفی زیبا می‌شود. بازی با تایلند در نیمه‌نهایی هم تماشایی خواهد بود. کار سختی داریم اما برای قهرمانی به این مسابقات می‌رویم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان عنوان کرد: با تیم‌های زیادی برای دیدار تدارکاتی صحبت کردیم. باید همه چیز را مدنظر قرار بدهیم. سرپرست تیم ملی با قدرت به دنبال کارهای بازی تدارکاتی با آرژانتین است. فدارسیون هم باید ما را همراهی کند.

پست بعدی

ترکیه ۲۷۲ پناهجوی افغانستانی را به کشورشان بازگرداند

پ مه 26 , 2022
اعتمادآنلاین| نیرو‌های امنیتی ترکیه در ادامه بازداشت و اخراج پناهجویان، صد‌ها پناهجوی افغانستانی را به کشورشان بازگرداند. به گزارش تسنیم، نیرو‌های امنیتی ترکیه به تازگی و در ادامه اخراج پناهجویان، به بازگرداندان ۲۷۲ پناهجوی افغانستانی به کشورشان اقدام کرده است. مقامات ترکیه که پیش از این قرار بود در ازای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000