دستگیری مرد ورامینی که در خانه‌اش دلار چاپ می‌کرد

اعتمادآنلاین|

مردی خانه‌اش را در ورامین به کارگاه چاپ دلارهای تقلبی تبدیل کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ ایرج ارسلانی، فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا توضیح داد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت مجرمانه فردی در زمینه چاپ اسکناس تقلبی در یک واحد مسکونی ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری مرکزی پیشوا قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی بیشتر موضوع و اطمینان از اخبار واصله، عوامل انتظامی با هماهنگی مراجع قضائی به محل فعالیت این متهم اعزام شده و در بازرسی به عمل آمده ، مقدایری اسکناس ۱۰۰ و ۵۰۰ هزار ریالی و ۱۰ و ۱۰۰ دلاری جعلی کشف کردند.

ارسلانی خاطرنشان کرد: اسکناس‌های تقلبی دقیقا مشابه اسکناس اصلی بوده و حتی نوار پول نیز در آن جعل شده بود.

وی گفت: در بازرسی از این محل فعالیت متهم، آلات و ادوات مربوط به چاپ اسکناس اعم از رایانه، مانتور، دستگاه پرس، دستگاه چاپ رنگی ، قوطی رنگ‌های اصلی (آبی ،زرد ،قرمز،مشکی)، یک لیتری دوک نوار نقره ایی،دستگاه یو وی،دستگاه وکیوم،دستگاه مانی دلکتور پلی اتیلن و یک رول کاغذ قهوه‌ای روغنی نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا یادآور شد: این جاعل اسکناس‌های تقلبی که با راه‌اندازی این کارگاه، فعالیت مجرمانه انجام می داد، پس از قبول اتهام و با تکمیل پرونده با حکم مراجع قضائی روانه زندان شد.

پست بعدی

اصلاح طلبان برای نقد وضعیت موجود دچار لکنت زبان نباشند/موازنه قوا به شکل موجود باقی نخواهد ماند

چ مه 25 , 2022
اعتمادآنلاین| محسن آرمین، فعال سیاسی اصلاح گفت: اصلاح‌طلبان می‌توانند به حرکتی برای قانع کردن افکار عمومی و بازسازی اعتماد از دست رفته امیدوار باشند. به نظرم برای جلب اعتماد جامعه، آنها باید برای نقد وضعیت موجود دچار لکنت زبان نباشند و با صراحت و شفافیت بیشتر وضعیت فعلی را مورد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000