فرمانده طالبان با هلیکوپتر دولتی به خانه‌اش رفت‌وآمد می‌کند!

اعتمادآنلاین|

منابع محلی در شهرستان سنگین ولایت هلمند می‌گویند که یک قوماندان طالب با چرخ‌بال قول اردوی میوند به خانه‌اش رفت‌وآمد می‌کند.

به گزارش پنجشیر نیوز، منابع محلی در شهرستان سنگین ولایت هلمند می‌گویند که یک قوماندان طالب با چرخ‌بال قول اردوی میوند به خانه‌اش رفت‌وآمد می‌کند.

منابع روز دوشنبه ۲جوزا/خرداد، به خبرگزاری صدای افغانستان[پنجشیر نیوز] می‌گویند که مولوی تقی، فرمانده طالبان برای قول اردوی میوند، با چرخ‌بال به تفریح می‌رود.منبع تأیید می‌کند که این فرمانده طالبان با این چرخ‌بال با دوستان و اعضای خانواده‌اش به تفریح می‌روند.

این منبع همچنان می‌افزاید که مولوی تقی امروز از میدان شورابک به شهرستان سنگین رفته است و هم اکنون این چرخ‌بال پیش روی خانه‌اش انتظار پرواز را می‌کشد.

این درحالی‌ست که پیش از این نیز گزارش‌ها مبنی بر اینکه فرماندهان طالبان از وسایل دولتی استفاده شخصی می‌کنند، به نشر رسیده بود. در عین حال، به صدها گزارش وجود دارد که طالبان از موترهای دولتی در کار شخصی استفاده می‌کنند.

پس از به قدرت‌گیری طالبان در آگست ۲۰۲۱ میلادی، به صدها موتر نظامی توسط فرماندهان طالبان به پاکستانی‌ها فروخته شد و از فروش هزاران میل سلاح و مهمات نیز به خارج از مرزهای کشور گزارش وجود دارد.

پست بعدی

پوتین توانسته ۵ بار از ترور و سوءقصد جان به در ببرد

چ مه 25 , 2022
اعتمادآنلاین| گفته می‌شود که پوتین اکنون به قدری از تلاش دیگری علیه جان‌اش می‌ترسد که خود را با تک تیرانداز‌های محاصره کرده و تصور می‌شود با آنان به همه جا سفر می‌کند. به گزارش فرارو به نقل از روزنامه بریتانیایی سان، «کایریلو بودانوف» رئیس اطلاعات ارتش اوکراین اخیرا از تلاشی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000