اولویت امروز مردم لبنان کشمکش‌ها نیست

اعتمادآنلاین|

نجیب میقاتی، نخست وزیر دولت موقت لبنان امروز (سه‌شنبه) اظهار کرد: پس از اتمام انتخابات ریاست پارلمان نمایندگان باید فردی را که برای تشکیل دولت مناسب می‌دانند، انتخاب کنند و ان شاء الله تعیین این شخص و تشکیل کابینه آسان است و دولت جدید اقدامات اصلاحی مدنظر و توافق با صندوق بین‌المللی پول را تکمیل خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری الجدید لبنان، میقاتی در واکنش به اظهارنظر اخیر جمیل السید، نماینده پارلمان لبنان درباره اینکه انتقال مدیریت کشور به دولت موقت در پایان دوره ریاست جمهوری میشل عون مجاز نیست، گفت: این موضعگیری‌ها و مواردی غیر از آنها تحلیل‌ها و موضعگیری‌هایی فرضی هستند که چیزی را در واقعیت سیاسی تغییر نمی‌دهند.

نخست وزیر دولت موقت لبنان درباره دعوا و کشمکش با ولید فیاض، وزیر انرژی نیز گفت: برای جلوگیری از هر گونه برداشت اشتباه و یا ساختگی کاملا توضیح دادم و به نظر می‌رسد این مساله برخی را آزرده و موانع را آشکار کرد.

او تاکید کرد: اولویت امروز مردم تامین برق است و نه بحث‌ وجدل‌ها و آنچه اهمیت دارد، خروج از ذهنیت توقف و انحصارطلبی است که کشور را ویران کرد.

پست بعدی

مدل اقتصادی مناسب برای رونق خدمات الکترونیکی طراحی می‌شود

س مه 24 , 2022
اعتمادآنلاین| سید ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی در سی و یکمین کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیکی با تاکید بر اهمیت جایگاه این کارگروه در توسعه خدمات دولت الکترونیکی در کشور گفت: باید در اجرای دولت الکترونیک در کشور حفظ حریم خصوصی و اطلاعات طبقه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000