میلان به خاطر توهین به اینتر مجازات می شود

اعتمادآنلاین|

جشن قهرمانی تیم فوتبال میلان در کنار هوادارانش تحت الشعاع رفتار ناشایست گروهی از هواداران و حتی بازیکنان این تیم قرار گرفت و به همین دلیل هم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا پرونده‌ای را برای رسیدگی به این موضوع باز کرده‌اند.

به گزارش تسنیم، در جریان جشن خیابانی میلانی‌ها روی اتوبوس بدون سقف در خیابان‌های شهر میلان، گروهی از هواداران بنرهایی با مضامین توهین‌‌آمیز علیه باشگاه اینتر به نمایش در‌آوردند، ضمن اینکه زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی روسونری هم بازیکن سابق این تیم هاکان چالهان‌اوغلو را دست انداخت. هافبک ترکیه‌ای تابستان سال گذشته میلان را ترک کرد و به اینتر پیوست. زلاتان در جشن قهرمانی میلانی‌ها میکروفون را به سمت هواداران گرفت و گفت آیا پیامی برای هاکان ندارند.

یکی دیگر از بازیکنان میلان که اینتری‌ها را دست انداخت مهاجم این تیم آنته ربیچ بود که بنری بزرگ از سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر را به نمایش درآورد که روی آن واژه ایتالیایی «Spiaze» با هدف لهجه پیاچنزیایی او نقش بسته بود. این واژه که در زبان ایتالیایی معیار Spiace‌ نگارش می‌شود، به معنا ناکامی و مأیوس کننده است.

در همین حال نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا نوشته است که پائولو اسکارونی رئیس باشگاه میلان، روز گذشته (دوشنبه) در تماسی که با همتایانش در اینتر داشته از آنها به خاطر رفتار بازیکنان و هواداران میلان در جشن قهرمانی‌مان عذرخواهی کرده است.

پست بعدی

گادوین منشا به پرسپولیس بازمی‌گردد؟

س مه 24 , 2022
اعتمادآنلاین| با وجود اینکه نقل و انتقالات پرسپولیس هنوز به صورت رسمی آغاز نشده، اما هر روز گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد برخی بازیکنان شنیده می‌شود. به گزارش ایرنا، از طرفی گادوین منشا مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان امسال عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته و در آستانه کسب عنوان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000