اعتراف گل محمدی به شکست در فصل نقل و انتقالات

اعتمادآنلاین|

حالا که آتش انتقادها از یحیی گل‌محمدی و کادرش فروکش کرده و هواداران پرسپولیس دوباره فاز حمایت از تیم محبوب‌شان را گرفته‌اند بحث تقویت تیم و یارگیری خوب در فصل نقل و انتقالات مطرح است و اینکه گل‌محمدی چه برنامه‌هایی برای تیمش خواهد داشت.

به گزارش خبرورزشی، با این حال یحیی ترجیح می‌دهد تا فصل تمام نشده حرفی در این خصوص نزند و تنها به این موضع اشاره کند که سال قبل در نقل و انتقالات نگذاشتند پرسپولیس خوب یارگیری کند و برایش مشکلاتی ایجاد کردند: «دو سه جلسه با آقای درویش داشتم و بحث‌هایی برای نقل ‌و انتقالات انجام شد اما این موضوع را ادامه ندادم چون باید بعد از لیگ درباره آن صحبت شود. ما دو بازی داریم و همه تمرکز ما روی این بازی‌هاست. الان هیچ صحبتی نشده است. پارسال سر ما کلاه رفت و اتفاقاتی که رخ داد به خاطر مشکلات باشگاه بود. آقای شکوری هم گفته بود که اجازه نمی‌دادند برای پرسپولیس هزینه شود. این موضوع فقط برای پرسپولیس بود و نه تیم‌های دیگر.»

پست بعدی

رایزنی معاونان وزرای امور خارجه ایران و جمهوری قزاقستان

س مه 24 , 2022
اعتمادآنلاین| علی باقری، معاون سیاسی وزارت امور خارجه روز دوشنبه در تهران در دیدار عادل تورسانف معاون وزیر خارجه قزاقستان با اشاره به سیاست دولت سیزدهم در خصوص اولویت روابط با همسایگان اعلام داشت، حوزه های بسیاری برای توسعه مناسبات دو کشور به خصوص در ابعاد سیاسی، اقتصادی و منطقه‌ای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000