چه کسانی از ترور دیروز سود می‌برند؟ / روسیه و اسراییل علاقه‌ای به برجام ندارند

اعتمادآنلاین|

فرهاد قنبری نوشت: در ترور سرهنگ عضو سپاه قدس در تهران [آن هم در روزهایی که زمزمه بازگشت ایران و آمریکا و اجرای دوباره برجام مطرح است] چه کسانی سود و منفعت احتمالی دارند:

۱- رانت خواران داخلی که وضعیت تحریم و بلبشوی اقتصادی را بهترین فرصت برای رسیدن به منافع خویش می دانند و به راحتی حاضر به گذشتن از آن نخواهند بود.

۲- اپوزسیون برانداز از جمله گروهک مریم رجوی و برخی شاخه های سلطنت طلب و تجزیه طلب وابسته به عربستان و ترکیه و.. که هرگونه عادی سازی روابط ایران با غرب را در تضاد با منافع خویش می دانند.

۳- اسرائیل و برخی کشورهای منطقه که تمام تلاش خود را برای عدم احیای برجام و جلوگیری از آرامش نسبی اقتصاد ایران به کار خواهند گرفت.

۴- دولت روسیه که در این شرایط احیای برجام را به ضرر خویش می داند.

پست بعدی

پایداری شبکه همراه اول در مناطق زلزله‌زده استان سیستان‌وبلوچستان

د مه 23 , 2022
اعتمادآنلاین| با وجود وقوع زلزله 5.5 ریشتری در حوالی سرجنگل استان سیستان و بلوچستان، ترافیک شبکه در این منطقه زلزله‌زده و حوالی آن، روان و بدون اختلال است. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در پی وقوع زمین لرزه ای با شدت 5.5 ریشتر در ساعت 12:06 […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000