اصلاحات در کابینه امارات در دوره ریاست بن زاید

اعتمادآنلاین|

محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دوبی و نخست‌وزیر امارات اعلام کرد که تغییر ساختاری در بخش وزارت آموزش این کشور و با موافقت محمد بن زاید آل نهیان، رئیس جدید امارات صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی امارات (وام)، طبق این گزارش، بر اساس تغییرات صورت گرفته، "احمد الفلاسی"، به جای "حسین الحمادی" به عنوان وزیر تربیت و آموزش، "ساره الامیری" به جای "جمیله المهیری" به عنوان وزیر مشاور آموزش عمومی و تکنولوژی و "ساره المسلم" به عنوان وزیر مشاور آموزش زودهنگام منصوب شدند.

وام همچنین گزارش داد که یک اداره فدرال آموزش زودهنگام تحت نظارت ساره المسلم تشکیل شده است.

محمد بن راشد به الفلاسی و الأمیری دستور داد تا همه سیاست‌ها و قوانین آموزشی را بررسی کرده و یک طرح یکپارچه برای ارتقای مدارس دولتی ایجاد کنند.

طبق اعلام وام، همچنین شورای آموزش و منابع انسانی به ریاست عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر امور خارجه امارات با دیگر با هدف نظارت بر پروژه آینده آموزش در این کشور تشکیل می‌شود.

این نخستین تغییرات جزئی در کابینه دولت امارات پس از گذشت حدود یک هفته از ریاست محمد بن زاید به شمار می‌رود.

پست بعدی

ریزش ساختمان ۱۰ طبقه در آبادان | استفاده از سگ‌های زنده‌یاب در محل حادثه/ عکس

د مه 23 , 2022
صداوسیما نوشت: بخش‌هایی از ساختمان بزرگ «متروپل» در آبادان فرو ریخت. بخش هایی از ساختمان بزرگ «متروپل» در خیابان امیری آبادان لحظاتی پیش فرو ریخت به دلیل ریزش بخش‌هایی از ساختمان ۱۰ طبقه اداری – تجاری متروپل، برای ایمن سازی، خیابان اصلی امیری آبادان مسدود شد. گفته شده در این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000