کشتی فرنگی با محمد بنا در المپیک پاریس موفق می‌شود

اعتمادآنلاین|

حمید سوریان در حاشیه مراسم رونمایی از تصاویر برترین‌های کشتی ایران، گفت: قطعا این عزیزان انتخاب شده شایسته‌ترین بوده‌اند که به این عنوان انتخاب شده‌اند. پهلوان تختی به عنوان ورزشکار قرن به جهت مدال‌آوری و منش که الگوی ورزش کشور بوده است. محمد بنا هم در حوزه مربی‌گری طی ۱۷ سال خودش را اثبات کرده و نتایج قابل قبولی گرفته که کشتی فرنگی نسبت به گذشته نتایج چشمگیری بدست اورده است.

به گزارش ایسنا، او افزود: ما در هر ۱۰ وزن کشتی فرنگی تاکنون فکر می‌کنم در جهانی مدال گرفته‌ایم و در المپیک هم درخشش داشته‌ایم و مطمئنا المپیک پاریس با وجود بنا نتایج بهتری خواهد برای ما داشت.

نایب رییس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: حسن یزدانی هم با شکست تیلور صحنه ماندگاری با اشک و لذت برای ما آفرید که متفاوت‌تر از همیشه بود. افتخار این را داشتیم که طلسم‌شکنی را از نزدیک ببینیم و آرای مردمی نشان‌گر حساسیت و ویژگی این افتخار بود.

وی خاطرنشان کرد: خیلی از عزیزان به من برای رای دادن محبت داشتند اما من گفتم رای به تختی بدهند، او فراتر از یک قهرمان و ورزشکار بوده و گامی از سایر مدال‌آوران جلوتر بوده که شادی ما را دوچندان کرده است.

سوریان در ادامه با بیان این که اثرات منفی شرایط اقتصادی بر روی ورزش هم بوده و مستثنی نیست، گفت: اما باید بگویم با حضور دبیر در فدراسیون و فعالیت شبانه‌روزی‌اش، اتفاقات خوبی را شاهد بوده‌ایم که منتهی به نتایج خوبی خواهد بود و فضای کشتی را مناسب می‌دانم.

این دارنده ۷ طلای جهان و المپیک افزود: روندی که در چرخه انتخابی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد متفاوت با یکدیگر و با هدف انتخاب برترین‌ها در تیم ملی طراحی و اجرا شده است. از مراحل مختلف این چرخه در حال عبور هستیم و بدون انتخابی کسی به مسابقات جهانی اعزام نخواهد شد. تصمیم با کادرفنی خواهد بود، بعضی اوزان با مسابقات برون‌مرزی و برخی هم در انتخابی رودرروی داخلی به عضویت تیم ملی درمی‌آیند.

وی در پایان درباره مصدومان تیم ملی گفت: دنیای ورزش قهرمانی مشکلات مصدومیت را دارد و کادرفنی در حال تلاش برای برگرداندن مصدوم‌ها هستند. قطعا علی گرایی به تورنمنت قزاقستان نمی‌رسد.

پست بعدی

چهار مرکز در دنیا به جنگ سایبری شناختی علیه ما مشغولند

د مه 23 , 2022
اعتمادآنلاین| سردار جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور طی سخنانی در سومین کنفرانس ملی پدافند سایبری اظهار کرد: برای درک درست از جنگ سایبری، باید ابتدا درک درستی از تهدیدات این حوزه داشته باشیم. نخستین نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که فناوری سایبری تقریبا در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000