جایگاه خاص مهدی طارمی در لیگ پرتغال + عکس

اعتمادآنلاین|

سایت «گل پوینت» پرتغال با بسته شدن پرونده فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ لیگ این کشور لیستی از ۳۳ بازیکن برتر فصل در غالب تیم منتخب منتشر کرد.

به گزارش خبرورزشی، این رسانه پرتغالی تیم منتخبی معرفی کرد و برای هر پست ۳ بازیکن برتر را انتخاب کرد. مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پورتو با درخشش در این فصل در میان ستاره‌های برتر ایستاد.

این رسانه پرتغالی درباره مهاجم تیم ملی کشورمان نوشت: مهدی طارمی (پورتو) با امتیاز (۶.۸۳) – مهاجم ایرانی پورتو در خط حمله سفید و آبی‌ها به نوعی «مرد هفت ستاره» بود که در پست مهاجم، وینگر چپ و مهاجم دوم قرار گرفت و در زمین خیلی به کارهای تدافعی کمک کرد و با میانگین عملکرد عالی در میان ۳۳ ستاره قرار گرفت.

مهاجم ملی پوش کشورمان در این فصل برای پورتو عملکردی درخشان داشت و در رقابت‌های مختلف ۲۶ گل به ثمر رساند و ۱۶ پاس گل داد که رکوردی بی نظیر به شمار می‌آید.

33 بازیکن برتر لیگ پرتغال

پست بعدی

جهان با چالش‌هایی هولناک مواجه است

د مه 23 , 2022
اعتمادآنلاین| تدروس آدهانوم، دبیر کل سازمان جهانی بهداشت گفت که جهان با چالش‌های "هولناک" از جمله کووید-۱۹، جنگ در اوکراین و آبله میمونی مواجه است. به گزارش ایسنا، تدروس آدهانوم در سخنرانی خود در ژنو، جایی که کارشناسان آژانس بهداشت سازمان ملل درباره شیوع آبله میمونی در ده ها کشور […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000