جهان با چالش‌هایی هولناک مواجه است

اعتمادآنلاین|

تدروس آدهانوم، دبیر کل سازمان جهانی بهداشت گفت که جهان با چالش‌های "هولناک" از جمله کووید-۱۹، جنگ در اوکراین و آبله میمونی مواجه است.

به گزارش ایسنا، تدروس آدهانوم در سخنرانی خود در ژنو، جایی که کارشناسان آژانس بهداشت سازمان ملل درباره شیوع آبله میمونی در ده ها کشور در حال بحث و تبادل نظر بودند، این مسائل را مطرح کرد.

وی افزود: همه‌گیری کووید-۱۹ تنها بحران در جهان ما نیست. در حالیکه ما اینجا در حال بحث و تبادل نظر هستیم، همکاران ما در سراسر جهان در حال واکنش به شیوع ابولا در جمهوری دموکراتیک کنگو، آبله میمون و هپاتیت حاد با منشا ناشناخته و بحران های پیچیده بشردوستانه در افغانستان، اتیوپی، سومالی، سودان جنوبی، سوریه، اوکراین و یمن هستند.

به گزارش بی بی سی، دبیر کل سازمان جهانی بهداشت اظهار داشت: ما با همگرایی شدید بیماری، خشکسالی، قحطی و جنگ مواجه هستیم که ناشی از تغییرات آب و هوایی، نابرابری و رقابت ژئوپلیتیکی است.

پست بعدی

واردات آیفون به ایران همچنان ادامه دارد

د مه 23 , 2022
اعتمادآنلاین| گزارش‌های منتشر شده از این حکایت دارد که گوشی‌های آیفون به گروه ۲۷ منتقل شده و ثبت سفارش و تامین ارز آن انجام نمی شود و به عبارتی ورود آن متوقف شده است. گرچه وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) به طور رسمی در این رابطه اعلامی نداشته است […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000