توضیح دبیر فدراسیون والیبال در مورد دوپینگ ملی‌پوش پیشین

اعتمادآنلاین|

خبر مثبت شدن نمونه A دوپینگ یکی از ملی‌پوشان پیشین والیبال ایران که در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا نیز حضور داشت باعث شد که دوباره این رشته به صدر اخبار برگردد.

به گزارش تسنیم، فرزاد شارکی، قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در این باره اظهار داشت: زمانی که تست A مثبت می‌شود، فقط و فقط فدراسیون و ورزشکار از این موضوع مطلع می‌شوند. اگر ورزشکار درخواست نمونه B داشته باشد، این کار انجام می‌شود و پس از آن قطعیت و یا عدم قطعیت در دوپینگ اعلام خواهد شد.

میلاد تقوی، دبیر فدراسیون والیبال در مورد اطلاع فدراسیون از این قضیه به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت:‌ نام ورزشکار تا زمانی که نتیجه تست B مثبت اعلام نشود، اعلام نخواهد شد و قضیه محرمانه است. ایمیلی روز گذشته از نادو به تاریخ یک‌شنبه اول خرداد 1401 به دست فدراسیون رسید که نتیجه تست A یکی از بازیکنان مثبت اعلام شده و او از این تاریخ حق فعالیت ندارد.

تست دوپینگ این بازیکن در جریان لیگ 1400 از او گرفته شده و باید منتظر پاسخ نمونه B بود که رسیدن جواب آن چند هفته طول می‌کشد.

پست بعدی

تکذیب خبر توقف ساخت سریال «موسی(ع)» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا

د مه 23 , 2022
روابط عمومی سیمافیلم با اشاره به وضعیت تولید سریال «موسی(ع)» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا خبر داد که تاکنون ۳۰ قسمت از این مجموعه به طور کامل بازنویسی شده و این بازنویسی همچنان ادامه دارد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000