قهرمان کشتی ایران؛ حقوق ندارم و خانواده حمایتم می‌کند!

اعتمادآنلاین|

علیرضا سرلک در مورد حضورش در جام تختی بعد از ماه‌ها دوری از تشک اظهار داشت: سه کشتی برای سهند در لیگ برتر گرفتم و بعد از آن دیگر مسابقه‌ای ندادم. درواقع بعد از مسابقات جهانی نروژ، جز لیگ جایی کشتی نگرفتم. برای آنکه این مسئله اذیتم نکند، در شهرستان تمرین مسابقه‌ای می‌دهم که بدنم از مسابقه دور نباشد.

به گزارش تسنیم، این کشتی‌گیر که در مسابقات جهانی اسلو به مدال نقره جهان در وزن 57 کیلوگرم رسید، در مورد چگونگی تمریناتش تصریح کرد: تمرینات‌مان که با برنامه اردویی است، اما زیر نظر حسن و علی آرین در الیگودرز تمرین می‌کنم. البته در شهر خودمان حریف تمرینی ندارم اما از شهرستان‌های اطراف برای تمرین می‌آیند.

سرلک آمادگی‌اش را برای حضور در جام تختی خوب توصیف کرد و گفت: آمادگی بدنم خوب است و از نظر ذهنی هم آماده‌ام. از حریفانم شناخت دارم. همه هم اینجا هستند، هر کسی که تا امروز سهمیه گرفته است. باتوجه به اینکه همه مدعیان 57 کیلو در جام تختی کشتی می‌گیرند، تکلیف وزن ما در همین جا مشخص خواهد شد و بعید است که دیگر مرحله نهایی انتخابی تیم ملی داشته باشیم.

وی در مورد وضعیت استخدامی‌اش گفت: علیرضا دبیر برای ما استخدام آموزش و پرورش را پیگیری کرد، اما چون قبلاً در مورد استخدامم در شرکت نفت صحبت شده بود، قید آن را زدم که البته استخدامم در شرکت نفت هم منتفی شد. حالا قول‌های دیگری داده‌اند.

سرلک در مورد اینکه هزینه‌های زندگی‌اش را از کجا تأمین می‌کند، یادآور شد: آنهایی که قهرمان می‌شوند اینجا حقوق ندارند، پاداش قهرمانی‌شان هم آنقدر نیست که بشود روی آن حساب کرد، همان را هم یک سال بعد می‌دهند. هزینه‌هایم به نوعی با خانواده است.

این کشتی‌گیر 57 کیلو در مورد تعویق بازی‌های آسیایی عنوان کرد: خیلی خوب شد. کادرفنی مجبور بود به خاطر نزدیکی دو مسابقه، دو تیم انتخاب کند و مشکلاتی پیش می‌آمد، اما حالا وضعیت فرق می‌کند و کادرفنی تصمیم می‌گیرد چه برنامه‌ای داشته باشیم.

سرلک در مورد عملکرد رضا مومنی نفر اول مسابقات کشوری قهرمانی آسیا گفت: قرار شد هر کسی قهرمان کشور شده، به او در مسابقات قهرمانی آسیا میدان بدهند تا پشتوانه‌سازی کنند. جوان‌ترها را باید به مسابقات برون‌مرزی بفرستند، خوشبختانه عدالت برقرار شد و مومنی هم به مغولستان رفت. خوب هم کشتی گرفت اما قسمت نشد مدال بگیرد.

پست بعدی

واکنش یورگن کلوپ به از دست رفتن قهرمانی لیورپول در لیگ جزیره

د مه 23 , 2022
اعتمادآنلاین| یورگن کلوپ سرمربی لیورپول پس از ناکامی تیمش در فتح لیگ برتر انگلیس با وجود پیروزی 3 بر یک خانگی برابر ولورهمپتون، به فرصتی که مردانش برای جبران این ناکامی در فینال لیگ قهرمانان اروپا دارند اشاره داشت و گفت: این فصل به معنای واقعی باورنکردنی بود اما کار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000