دستگیری سارق مسلح طلاجات در شوش

اعتمادآنلاین|

سرهنگ روح الله یاری زاده افزود: درپی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه طلاجات از یک خانم توسط دو نفر راکب موتورسیکلت و با استفاده از سلاح کلت کمری در سطح این شهرستان موضوع بصورت ویژه در دستور کار کلیه عوامل انتظامی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، وی اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات اطلاعاتی کمتر از ۴۸ ساعت هویت سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی موفق به دستگیری احدی از سارقان شدند.

فرمانده انتظامی شوش گفت: متهم در تحقیقات پلیس به چهار فقره سرقت خشن شامل یک فقره سرقت مسلحانه و سه فقره سرقت به عنف در شهرستان شوش اعتراف کرد.

سرهنگ یاری زاده با بیان اینکه در همین ارتباط یک قبضه سلاح کلت کمری از متهم کشف شد، بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

پست بعدی

در انتخابات لبنان، جایگاه همپیمانان سوریه مستحکم شد

ی مه 22 , 2022
اعتمادآنلاین| یک منبع بلندپایه سوریه گفت که بر اساس قانون انتخابات لبنان، آمار و ارقام نشان می‌دهد که همپیمانان سوریه و در صدر آن حزب الله، در انتخابات حائز اکثریت آراء شده‌اند. به گزارش فارس، وی به شبکه خبری المیادین گفت که حفظ جایگاه حزب‌الله، نشانگر حمایت مردمی است که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000