دستگیری روانشناس قلابی در زنجان

اعتمادآنلاین|

بهروز عباسی از دستگیری یک متهم به جرم اخاذی با معرفی خود به عنوان روانشناس خبر داد و اظهار کرد: این متهم با تهدید انتشار فیلم و تصاویر بیماران در فضای مجازی در یکی از بیمارستان‌های زنجان، اقدام به اخاذی از افراد می‌کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دادستانی زنجان، وی در تشریح جزئیات پرونده افزود: متهم در تماس با خانواده بیماران و با معرفی خود به‌عنوان یکی از پرسنل بیمارستان و روانشناس، خواستار دریافت اطلاعات پزشکی بیمار و انجام مشاوره با اعضای خانواده بیماران بوده است.

عباسی بیان کرد: متهم در ادامه با برقراری تماس تلفنی با بستگان بیمار و اقناع‌سازی آنها به انجام مشاوره و معاینه بدنی به‌صورت برهنه از طریق واتساپ، از بیمار فیلم و عکس برهنه تهیه و اقدام به اخاذی کرده است.

دادستان زنجان اظهار کرد: متهم ساکن یکی از شهرستان‌های یزد است که پس از شکایت شاکی خصوصی و بررسی‌های به‌عمل آمده در محل سکونت خود شناسایی و دستگیر شده است.

پست بعدی

یادداشت معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد در روزنامه ارگان دولت : روحانی ، نفرت‌برانگیزترین رئیس دولت ایران است

ی مه 22 , 2022
دولت مردمی و عدالت‌محور، طی هفت ماه آمار فوتی‌های کرونا را بدون اتکا به امریکا و اروپا تک رقمی می‌کند اما دولت لیبرال‌های پیر و خسته غربگرا، طی یک سال و نیم، با گره زدن جان و درمان مردم به رابطه با غرب، تنها نظاره‌گر جان دادن روزانه ۷۰۰ شهروند […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000