۹۸ درصد تاکسی‌های کرمانشاه از سوخت پاک استفاده می‌کنند

اعتمادآنلاین|

رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر کرمانشاه گفت: ۹۸درصد تاکسی‌های کرمانشاه از سوخت پاک استفاده می کنند و خودرو‌های فرسوده باقی مانده با آغاز طرح نوسازی این خودرو‌ها به سوخت پاک متصل می‌شود.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی شهرداری کرمانشاه، محمدمهدی احمدی اظهار داشت: طرح دوگانه سوز شدن خودرو‌های عمومی از سال ۸۵ شروع شده و کماکان ادامه دارد.

وی افزود: برای تشویق رانندگان به استفاده از سوخت پاک و جلوگیری از اتلاف وقت آن‌ها با هماهنگی‌های انجام شده یک دستگاه از دیسپنسر‌های جایگاه‌های سوخت سی ان جی در اختیار رانندگان تاکسی قرار داده شده تا این تاکسی‌ها در کوتاهترین زمان ممکن در مدار خدمات رسانی قرار گیرند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر کرمانشاه به گاز سوز شدن خودرو‌های فعال در تاکسی اینترنتی اشاره و بیان داشت: این خودرو‌ها از طریق شرکت تاکسی اینترنتی اسنپ با در نظر گرفتن پیمایش و کارکرد دوگانه سوز خواهند شد.

احمدی با بیان اینکه سن فرسودگی برای خودرو‌های عمومی تاکسی ۱۰ سال تعیین شده است، گفت: در حال حاضر عمر ناوگان تاکسیرانی شهر کرمانشاه حدود ۱۱ سال است.

وی ادامه داد: سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر کرمانشاه دارای ۱۰ هزار دستگاه تاکسی، اتوبوس و آژانس‌های تاکسی تلفنی تحت پوشش است که روزانه میانگین ۸۰۰ هزار سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری انجام می‌شود.

احمدی با اشاره به نوسازی ناوگان اتوبوسرانی کرمانشاه، افزود: در حال حاضر مقدمات حدود خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و میدل باس در حال انجام است که در آینده نزدیک به ناوگان اتوبوسرانی کرمانشاه برای ارائه خدمات به شهروندان خصوصا مناطق کم برخوردار اضافه خواهد شد.

پست بعدی

80 درصد تیراندازی ها در کرمانشاه بدون خسارت است

ی مه 22 , 2022
اعتمادآنلاین| به گفته دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه حدود 80 درصد از تیراندازی هایی که در کرمانشاه صورت می گیرد بدون خسارت جانی و مالی است و تنها به قصد ترساندن طرف اختلاف انجام می شود. شهرام کرمی در نشست اعضای شورای قضایی استان کرمانشاه با دادستان کل کشور […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000