نبرد ما با دشمن وارد مرحله جدیدی در تمامی ابعاد و نتایج آن شده

اعتمادآنلاین|

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در سالگرد نبرد شمشیر قدس گفت، مقامات رژیم اشغالگر طی دوره گذشته تلاش کردند به خاطر تاثیر پیامدهای نبرد شیشمیر قدس، برخورد کمتری با فلسطینی‌ها داشته باشند. دشمن اشغالگر در حال حاضر از مردم ما در داخل فلسطین حساب می‌برد و توازن قدرت از نظر روحیه حاکم، به نفع ما است.

به گزارش ایسنا، به نقل از النشره، وی گفت: از نتایج نبرد شمشیر قدس، این بود که اراضی، مردم و آرمان فلسطین را متحد کرد و موانع جغرافیایی در داخل فلسطین را برداشت. مساله فلسطین به عنوان یک مساله آزادی بخش ملی، بار دیگر در قالب تصویری از وحدت و انسجام پس از نبرد شمشیر قدس، ظاهر شده است.

رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: از مردمانمان می‌خواهم که در آمادگی کامل برای حفاظت از مسجد الاقصی باشند و اجازه قلدرمآبی در آن را ندهند.

هنیه عنوان داشت، نبرد ما با دشمن وارد مرحله جدیدی در تمامی ابعاد و نتایج آن شده است و ما پیروزی بزرگی را برای این مردم رقم خواهیم زد.

وی افزود: ما تهدیدهای اخیر و اشاره‌های ضمنی مداوم جهت یورش به مسجد الاقصی را زیر نظر داریم، تصمیم ما مشخص است و تردیدی در آن نیست، ما با تمامی امکانات خود با این اقدامات مقابله خواهیم کرد و اجازه اهانت به مسجد الاقصی و قلدرمآبی در قدس را نمی‌دهیم.

هنیه عنوان داشت: من به صورت آشکار می‌گویم و به دشمن نسبت به انجام چنین اقداماتی هشدار می‌دهم، چراکه مردم فلسطین و مقاومت اجازه چنین کاری را نمی‌دهند.

در همین حال، زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین عنوان داشت: مقاومت از پایبندی به امانت دفاع از قدس و مسجد الاقصی دست برنداشته است.

وی افزود: ما در حال حاضر بیشتر از هر زمان دیگری می‌توانیم شکاف‌های بیشتری را در جبهه دشمن ایجاد کنیم تا دچار فرسایش شده و از سرزمین ما رخت بربندد.

النخاله عنوان داشت: نبرد شمشیر قدس صحنه‌ای تاریخی را ترسیم کرد که ما باید با تمام توان آن را حفظ کنیم. قدس پایتخت ابدی ما است و الاقصی قبله جهاد ما است. تلاش‌هایی را که برای یهودی سازی آن صورت می‌گیرد، نخواهیم پذیرفت، حتی اگر مجبور شویم که هر روز به نبرد برویم.

وی خاطرنشان کرد: وحدت گروه‌های مقاومت در منطقه یک ضرورتی است که نباید در حق آن کوتاهی کرد و باید شرایط را به سمت تقویت محور قدس با تمام قدرت تا زمان پیروزی سوق داد.

پست بعدی

ادعای جالب بازیکنان خارجی استقلال: تهران شهر ارزانی است!

ی مه 22 , 2022
اعتمادآنلاین| برخلاف اغلب ساکنان تهران، بازیکنان خارجی استقلال معتقدند پایتخت ایران شهر ارزانی است و قیمت‌ها به ویژه در رابطه با غذا در مقایسه با شهرهای دیگر قاره آسیا اصلاً نگران کننده تلقی نمی‌شوند! به گزارش خبرورزشی، این بازیکنان به خاطر اینکه دستمزد خود را به صورت ارزی دریافت می‌کنند، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000